change; the process of becoming different.

oktober 14, 2009

_MG_7121

De siste to månedene har det vært så mange forandringer, jeg har begynt på fotolinjen på Norges Kreative Fagskole og har plutselig så mye å gjøre i forhold til tidligere. Så da tenkte jeg det var på tide å flytte bloggen til et annet sted, starte på nytt, og da valgte jeg WordPress siden jeg allerede har fotoblogg her. Jeg kommer til å forsøke å flytte alle Bloglovin-følgere over hit, ellers kan dere bare klikke på Bloglovin-ikonet i dette innlegget. Mirajakobsen.com peker nå til denne bloggen fremfor mirajakobsen.devote.se.

Håper dere fortsetter å lese bloggen!

bloglovin

There’s been some big changes in my life as I started school a few months ago and I felt the need to change my blog too. I’ve moved my blog from mirajakobsen.devote.se to here, and mirajakobsen.com will now direct you to this blog instead of the old one (I will try tomove my Bloglovin-followers to this one instead too). Hopefully you will all keep on reading my blog!

15 kommentar to “change; the process of becoming different.”

  1. Jorunn said

    Så gøy…
    Jeg legger deg til nå.. Så må du oppdatere ofte fremover.. Hehe.. ;)

  2. Monajenten said

    Nydelig bilde:-)

    Da har jeg lagt deg til på bloglovin! Har savnet deg jo!

  3. tonje said

    virker utrolig interessant! skolen du går på nå altså.
    jeg følger deg, du tar så inspirerende bilder (:

  4. Så klart følger jeg deg videre Mira. :) Elsker bloggen din, og har savnet deg masse. <3

  5. Airam said

    Velkommen til WordPress! Det er fint her, don’t you think? :)

  6. Jeanette said

    Jeg kommer garantert til å følge deg videre:) Elsker bloggen din<3

  7. Ulla said

    it’s so great to ‘hear’ from you again :) following you here from now on then :)
    hilsen!

  8. emilie said

    to start with; liker bloggen din : ) synes det hadde vært veldig interessant om du hadde skrevet et innlegg om hvordan det er å gå på skolen du går på : )

  9. Ingrid said

    Ja, kommer til å følge deg videre! Så fint at du bare har flyttet bloggen, og ikke sluttet! :)

Legg igjen en kommentar

