september.

oktober 14, 2009

September forsvant fortere enn noen annen måned.

Skyr

September begynte med en ny avhengighet; Skyr.

Thomas Bursdag

En venn hadde bursdag.

KLM-kake

Og fikk en veldig kledelig kake.

NKF

Jeg brukte september til skoleskoleskole, se min fine NKF-t-skjorte.

Hos Christina

Jeg rakk å ha det litt morro også.

Besøk av mamma, Friday's

September endte med et besøk fra min mamma, og så begynte oktober og høst.

September was like this for me; lots of schoolwork and some great times in between. Now we’re on to October and autumn.

4 kommentar to “september.”

  1. Monajenten said

    Jeg elsker de månedsoppdateringene, de er så koselige:-)

  2. SKYR…? Hmm, interessant! Utrolig fin blogg! Du har en til follower. Og en random note til det totalt ikke randome, jeg digget håret ditt!

  3. Toggy said

    Jeg elsker Skyr! Det er virkelig en ny addiction for meg også.

Legg igjen en kommentar

