birthday party, a party to celebrate the anniversary of one’s birth.

oktober 15, 2009

Gress

Det er torsdag, jeg har nyvasket hår, monstervalpen er børstet, vi har hengt opp pastellfarget papirpynt i vinduene og blåst opp lyselilla ballonger. I morgen har vi bursdagsfest, jeg har invitert flere mennesker enn jeg har oversikt over og jeg gleder meg. Karl har bursdag på søndag og jeg har bursdag på mandag så vi har bursdagsfest i morgen! Jeg liker bursdager. Når har du bursdag?

Right now I’m taking a small break from cleaning the house and preparing for our birthday party tomorrow. Yes, it’s going to be awesome.

16 kommentar to “birthday party, a party to celebrate the anniversary of one’s birth.”

  1. Line said

    Ha det moro på bursdagsfest!
    Jeg har bursdag den 19. August. I år var det på første skoledag. Og neste år tror jeg det blir på dagen etter første skoledag ;P

  2. Håper dere får det fint sammen. Jeg liker ikke bursdager, til tross for at jeg har midtpå sommeren :)

  3. Marit said

    5.januar, ikke så lenge til med andre ord :)

  4. Jeg har bursdag i morgen :)

  5. Jeg har bursdag 2. juledag. :)

  6. Astrid said

    Har bursdag 30. november! Er utrolig glad for at du har fått deg ny blogg. Skolen min (jeg bor her også…) har blokkert alle devote.se sider «due to adult/mature content», haha, så ble veldig positivt overrasket da jeg fant deg her. :)

  7. Hanne said

    Jeg har bursdag 4. desember, og i år blir jeg 18! Så nå GLEDER JEG MEG! Dagen kan ikke komme fort nok!

  8. Monajenten said

    Hurra hurra for snart bursdagsjenten:-D
    Kos deg masse med fest da:-)

  9. Lady Netta said

    Åh, jeg elsker bursdager selv, det er så koselig :D Jeg har bursdag i Mars jeg, så enda en stund igjen.

Legg igjen en kommentar

