the most famous use of the hasselblad camera was when man first landed on the moon.

oktober 16, 2009

Hasselblad 501C

Mitt nye spareprosjekt; Hasselblad 501C. Åh sukk.

bloglovin

This is what I’m saving up for these days, a used Hasselblad 501C that is. Source: Flickr.

4 kommentar to “the most famous use of the hasselblad camera was when man first landed on the moon.”

  1. Drea said

    Jeg er SÅ enig. Jeg vil også ha. Sukk. Hva koster et slikt et i grunn? Jeg vet det er mye, men jeg har liksom aldri orket å sjekke HVOR mye. Haha. :)

    Godt å ha deg tilbake altså, jeg har savnet bloggingen din! Så nå skal jeg skifte linken din og greier. :)

    • mirajakobsen said

      Denne modellen koster ikke allverdens, brukt kan du nok få den til 7-8 tusen, og det er det jeg satser på. Flott at du endrer linken min, jeg tenkte det var fint å begynne på nytt, man får bloggelysten tilbake :)

  2. Monajenten said

    Herre for et lekkert kamera!

    Selv sparer jeg til Nikon D5000, og håååper det kommer noen kr i bursdagskassen om et par-tre uker:-)

Legg igjen en kommentar

