in chinese culture, red gift wrapping connotes luck.

oktober 19, 2009

_MG_8254

En bursdag er snart over, jeg kjøpte jordbær i dag og nesten alle var så store at de dekte store deler av håndflaten min.

_MG_8214

Jeg fikk så mange fine gaver; strømper, varmruller, vintersko, parfyme, roser.. jeg fikk startet mitt Hasselblad-fond, for real.

_MG_8229

Karl ga meg saueskinn! Jeg som har mast og mast om saueskinn i årevis, jeg fikk endelig et og det er så utrolig mykt.

_MG_8246

Og så har jeg spist litt.

_MG_8253

Og litt til!

My birthday in pictures; presents, great food and happy faces.

12 kommentar to “in chinese culture, red gift wrapping connotes luck.”

  1. M a d d i said

    Wow, jeg har jo ikke vært inne her på altfor lenge :( Nå er designet ditt veldig fint!!

    Ha en god natt!

  2. M a d d i said

    Håper du hadde en fantastisk feiring btw! :)

  3. Caroline said

    Evigheter siden jeg har vært inne på/kommentert på bloggen din!! Så fin den har blitt, Mira=)
    Og gratulerer så mye med dagen som var da!!

  4. Herlig at du blogger ofte igjen, jeg har savnet deg og bloggen din ;)

  5. Sunniva said

    Gratulerer med vel overstått :)

  6. Monajenten said

    Ser ut som om du har hatt en herlig bursdag:-)

  7. Toggy said

    Namnam!
    Høres ut som om du hadde en fin bursdag, iallefall.

  8. Marte said

    Gratulerer med dagen som var ! Jeg hadde også bursdag i går :)

  9. Cecilie said

    Gratulerer med dagen som var =) Liker det nye designet ditt på bloggen, stilrent og enkelt.

  10. Ingrid said

    Åå, ser ut som du hadde en fantastisk bursdag! Og så mange fine bilder:) Liker det nye designet ditt! Så koselig å høre fra deg igjen, du er jo så søt!

Legg igjen en kommentar

