the largest cinnamon rolls can be found in finland where they can be up to 20 cm in diameter.

oktober 19, 2009

_MG_8019

Og da var jeg blitt hele tjueto år gammel. Føler jeg meg eldre? Nei. Jo. Bittelitt. Bursdagen skal brukes til å spise kanelsnurrer og pakke opp noen gaver og drikke peppermyntete fra Mummi-kopp, jeg liker å ha bursdag.

And then I turned 22. I don’t feel that much older, cause I still want to spend my birthday eating cinnamon rolls.

27 kommentar to “the largest cinnamon rolls can be found in finland where they can be up to 20 cm in diameter.”

  1. Skulle gjerne reist til Finland og spist kanelsnurrer! Gratulerer med dagen ; )

  2. Gratulere med dagen! :)

  3. Mariann said

    Gratulerer med dagen!

  4. Gratulerer med dagen!! :)

  5. Gratulerer med dagen^^ Elsker kjolen din ;)

  6. Tina said

    Gratulerer me dagen, Mira (:

  7. Fysøren, så pen! Gratulerer med dagen :)

  8. Toggy said

    Gratulerer! Nydelig kjole. : ]

  9. Jorunn said

    Gratulerer med dagen! Du er nydelig! Kos deg med kanelsnurrer, gaver og te.

  10. Bente said

    Gratulerer med dagen! :D Kanelsnurrer og te høres ut som den perfekte måten å tilbringe dagen på :)

  11. Lady Netta said

    Gratulerer med dagen, og nydelig kjole hadde du og! :D

  12. Marit said

    Gratulerer så mye! :)

  13. Monica said

    Gratulerer med dagen :) Liker den nye bloggen din!

  14. Deadbarbie said

    Gratulerer med dagen ! Jeg håper du får kost deg uendelig mye med kanelsnurrer og peppermyntete =)

  15. Martine said

    Gratulerer med dagen! :)

  16. Monajenten said

    Gratulerer så mye med dagen, skjønne deg:-)
    Har skrevet et innlegg KUN til ære for deg;-)

    Håper dagen og kanelbollene har vært strålende!

  17. Mamma said

    Gratulerer til min vidunderlige datter!
    Godt du har noen snurrer å kose deg med. Kryper over fjell og gjennom tunneler og svisj! -nå sitter jeg sammen med dere:)

  18. Myldretid said

    Gratulerer så mye med dagen! hurra hurra for deg!

  19. - Cecilie Maria - said

    Du er aldeles nydelig!! :)

  20. karolinenatalia said

    Gratulerer med dagen, Mira :)

  21. Drea said

    Kjolen der er SÅ nydelig, jeg elsker snittet på den. Jeg ønsker meg en slik helsvart en. Sukk. Jeg finner det aldri. :(

    Nydelig er du!

    • mirajakobsen said

      Den er nydelig, jeg elsker den :) Kikket på den helsvarte også, men den var for dyr for meg dessverre. Og takk Drea! :)

  22. mirajakobsen said

    Takk for alle gratulasjoner!

  23. Gratulerer med dagen på etterskudd!

    Det var en nydelig kjole du hadde på deg!

Legg igjen en kommentar

