eyeglass lenses are commonly made from plastic.

oktober 20, 2009

Bilde 44

Bilde 29

Jeg har visst fått meg briller. Jeg har visst ikke så godt syn som jeg trodde jeg hadde. Jeg har visst et syn som tilsier at jeg bør ha briller, i alle fall på skolen. Jeg.. hva syns du? Kler jeg briller? Jeg syns det er fryktelig rart å gå rundt med noe på nesen, å se verden rammet inn i Ray Ban’s, jeg tror jeg trenger lang tid før jeg tar de med meg utendørs.

What do you think? I just got my glasses, they say I need them, at least for school. Personally I think I need some adjustment before I leave the house with them on.

16 kommentar to “eyeglass lenses are commonly made from plastic.”

  1. Jeg synes du kledde de :-)

  2. Susanna said

    Kjempe tøffe briller! Du kler dem veldig godt :-)

  3. Toggy said

    Du er veldig søt med briller. : ]

  4. Alt kler den smukke :)

  5. Ingrid said

    Cool! Så fine! De kan du lett bruke utendørs også! ;)

  6. majapirajadotnet said

    Veldig fine! Det er kjempegøy å gå med briller, ikke sant? :)

  7. mirajakobsen said

    Så bra dere liker det, jeg trenger litt tilvenning, men jeg tror jeg liker det jeg også ;)

  8. Airam said

    Darling, you look GREAT! Wear ’em with pride :D

  9. Monajenten said

    Wow Mira, de kledde du dritbra!!

  10. Anna Margrete said

    Du kler briller!

  11. Jeg likte de veldig godt jeg. Kjempestilig. :D

  12. Drea said

    Du kledde dem supergodt! Virkelig!:)

Legg igjen en kommentar

