most memorable dreaming occurs in the rapid eye movement sleep.

oktober 21, 2009

_MG_8248

Aller helst har jeg lyst til å løpe hjem og synke ned i sengen igjen, finnes det noen som liker å stå opp? Jeg har fått masse nytt arbeid i dag, jeg vet ikke hvordan jeg skal rekke over alt, fristene er så korte og jeg bestilte nettopp en ny blitz-transmitter fordi jeg ikke orker tanken på å lete etter den jeg allerede har i en skuff i en kommode et sted. Nå skal jeg spise mandariner til frokost og se en film om fotohistorie, ha en fin dag alle sammen!

Just a tiny bit stressed out and tired today, it feels like a Monday even though it really isn’t. I’ve gotten so much extra work to do and I don’t know how to get it all done before the deadline. Have a good day everyone, hope it’s less stressful than mine.

8 kommentar to “most memorable dreaming occurs in the rapid eye movement sleep.”

  1. HILDEM said

    Du slapp i det minste å stå opp klokken 06.00. Det er tortur det.

  2. Toggy said

    Jeg elsker å stå opp! Jeg er et ekstremt a-menneske, jo tidligere jo bedre!

  3. Ingrid said

    Uff, jeg hater å stå opp! Spesielt hvisa det er tidlig..

  4. Jorunn said

    Åååå… Mandariner… Det er så godt det!

Legg igjen en kommentar

