the day gets increased by about 1.7 milliseconds per century.

oktober 21, 2009

_MG_8277

I dag har jeg sett slik ut. Med nye briller, jeg tør å gå med dem. Litt.

_MG_8266

Jeg har fått uendelig mange slikk av dette monsteret. På fingeren, på nesen.

_MG_8295

Jeg har forsøkt å redigere bilder, men jeg sovnet på sofaen i stedet..

_MG_8297

.. etter å ha sett minst to episoder av Grey’s. Hvordan har din dag vært?

My day; wearing my new glasses (thanks for all the compliments, I actually wore them to school today, big step!), hugging the best monster puppy there is, trying to get the energy to edit photos, but ending up falling asleep on the couch after a few episodes of Grey’s. What have you been doing today?

18 kommentar to “the day gets increased by about 1.7 milliseconds per century.”

  1. Thea said

    Du er så nydelig, og jeg elsker brillene! :) det var også perfekt bilde av valpen din, så utrolig søtt:)

  2. Vilde said

    Jeg digger qeek briller, du passet dem kjempe bra. Og nydelige øyer på hunden, skikkelig søt!

  3. Anja said

    søta, og fine briller!

    min dag har vært skikkelig bajs, men av og til må vel livet være litt sånn også.

  4. Monajenten said

    Nydelig, nydelig Mira! Du kler brillene dine utrolig bra! :-)

    Det er upraktisk å sovne når man skal redigere bilder, jeg pleier ofte å gjøre sånt selv når jeg absolutt burde jobbe med skoleoppgave;-)

    • mirajakobsen said

      Det er veldig lett at det skjer, spesielt når man har dratt med seg dyne og pute til sofaen og har en monstervalp som ligger ved siden av og er såå god og varm… hehe.

  5. Albertine said

    Du klær de skikkelig godt!

  6. Du er så pen! Dagen i dag har vært chill, men jeg liker det. Hihi. I morgen skal jeg på skogstur med skolen. Gleder meg. Ha en fin kveld!

  7. M a d d i said

    Så fin du var med briller :) Min dag har vært veldig slapp. Har sovet hele dagen pga nattevakt og nå ser jeg vt :p

  8. Thea Marie said

    du vet nok antakeligvis ikke hvem jeg er, jeg er bare innom de forskjellige bloggene på den topplista….:)

    du har bare helt fantastiske øyne. jeg kommer nok til å titteinnom ved en senere anledning – du er et blikkfang….

    god natt!

  9. Monica said

    Så søt du er med briller :D

  10. Min dag har vært helt ok. Jeg er syk, men har blitt bedre.. Jeg har heklet 2 bestemorruter og sett masse tv. :) Full avslapping altså. :)

  11. Stine Marie said

    Fine bilder=) Hvor har du kjøpt brillene? Du kledde de kjempe godt:)

  12. Martine said

    Fin dag det der :D

    Min har vært superspennende, og jeg sitter bare og fordøyer alt jeg har opplevd her hjemme nå..

Legg igjen en kommentar

