the use of shoes began in the period between about 40,000 and 26,000 years ago.

oktober 21, 2009

_MG_8288

_MG_8291

I går kjøpte jeg et par fantastiske sko! Det er sjeldent jeg ser sko i norske butikker som jeg faller for, men her har Din Sko virkelig klart det, og jeg var nødt til å gå tilbake og kjøpe dem etter å ha prøvd dem på. Love them!

I bought these yesterday, I love them. The perfect platform and three perfect buckles.

16 kommentar to “the use of shoes began in the period between about 40,000 and 26,000 years ago.”

  1. amdeadlyax said

    Helt råe!

  2. Kristine said

    De ser sykt høye ut! Veldig tøffe, men tror nok ikke jeg hadde orket å gå med dem! xP

  3. Airam said

    Oh my. Det er de perfekte skoene. PERFEKTE. Jeg som trodde det bare var en myte.

    Hva kostet de?

  4. Monajenten said

    Oh heaven, de var helt rå! :-O

  5. ammalie said

    Jeg ble helt overraska når jeg så Din Sko hadde bestilt dem inn. Har dem selv, men har klippet bort reimene, følte de ble litt for goth. Men herregud som jeg elsker dem, og helt fantastiske å gå i!

  6. Anna Margrete said

    Åh, vil ha vil ha!

  7. Fyttigrisen de var nydelige! Grattis med herligheter <3

  8. Din Sko? seriøst? heeeelt ville! du kommer til å se perfekt ut i dem :) fina!

  9. Maria said

    ble litt satt ut når jeg så disse på dinsko! trodde ikke de kunne lage noe så «ekstremt». love love. de er så sexy

Legg igjen en kommentar

