blankets were traditionally made of wool because of wool’s warmth, breathability and natural fire-retardant properties.

oktober 23, 2009

_MG_8423

_MG_8397

God morgen, god morgen. Jeg har hatt en rolig og lang morgen, jeg har krøpet under teppet med en kopp te og tv-serier, spist rundtstykker med leverpostei og nå er det på tide å starte dagen ordentlig. Jeg har presentasjon på mandag og stresset har ikke begynt inni meg ennå, men jeg vet det kommer, så det er bare å begynne å arbeide. Først tur – jeg kikket bak meg nå for å se etter på hva monstervalpen gjorde og jammen river hun ikke opp en tørkerull i tusen biter. Jeg tror hun prøver å fortelle meg noe.

This has been the slowest morning for weeks, I’ve spent hours under the blanket with a cup of tea and quite a few episodes of some series. Now it’s time to get to work, but first I have to walk the monster puppy, she just made a piece of paper go from one piece to a million pieces and I think that’s her way of telling me something.

4 kommentar to “blankets were traditionally made of wool because of wool’s warmth, breathability and natural fire-retardant properties.”

  1. Monajenten said

    For noen herlige bilder, Mira! Tepper er deilig og monstervalper er kule;-)

  2. Martine said

    Hørtes ut som en herlig morgen! :) Lykke til med presentasjonen og ha en fortsatt fin helg :)

    Takk for middagstips forresten! Ble kylling i går, men nachos hørtes ut som en slager så det skal jeg prøve en annen gang! ;)

Legg igjen en kommentar

