inspiration of the day.

oktober 24, 2009

2cq1sib2

Jeg har lett etter den perfekte skinnjakken i årevis, jeg har enda ikke funnet den; de er enten for lange, for korte, for brede, for tynne.. Her har Balenciaga forsøkt seg og jeg elsker alt ved den, bortsett fra prisen på $25,000.

Still searching for the perfect leather jacket, still havn’t found it. Balenciaga does it almost perfectly here, if it wasn’t for the price; $25,000 is way too much for any leather jacket. Source: stockholmstreetstyle.feber.se.

16 kommentar to “inspiration of the day.”

  1. Solveig said

    Aww, enig; den der var nydelig!

  2. Kristine said

    Alt på det bildet er fantastisk! (Haha, også bakgrunnen!)

  3. Victoria said

    For en fantastisk skinnjakke! Elsker Balenciaga.

  4. Monkey said

    Jeg leter også etter en skinnjakke (i bikermodell) men uten hell. Det skal ikke være lett.

  5. Mella said

    Utrolig fin skinnjakke!! :)

  6. den skinnjakka er perfekt…!

  7. Fjortis said

    Jeg leter også etter den perfekte skinnjakka. Det er klin umulig! :/

  8. Ingrid said

    Gud, kjenner meg igjen der, har veldig lyst på en (faux) skinnjakke, men er latterlig kresen på hvordan den skal se ut. Har derfor enda ikke kjøpt en. Men en dag! Synd man ikke har $25 000 å bruke på jakke.

    • mirajakobsen said

      Bra det er flere enn meg som er kresne. De ser som regel fantastiske ut på alle andre, men på min kropp ser det helt annerledes ut. Jaja, vi får spare og fortsette å lete ;)

  9. Silje said

    Oj!! 25, 000 dollar! Er vel litt i det drøyeste laget, ja!! :O Men så godt som perfekt – det var den, ja! :) Fin blogg du har!

  10. Johanne said

    utrolig fin jakke!

Legg igjen en kommentar

