night has primarily been a time of resting and sleep for humans.

oktober 24, 2009

_MG_2036

IMG_5443

Jeg snur døgnet helt opp ned når Karl jobber nattevakt, jeg sover vekk store deler av dagen, sitter oppe om natten og må snu døgnet tilbake igjen når helgen begynner å nærme seg over og jeg skal tilbake til min hverdag. I natt brukte jeg tiden på å google klementiner for å finne ut hvorfor de ikke finnes i Norge hele året og endelig børste ut alle de små flokene til monstervalpen, jeg gjorde ikke ingenting viktig og jeg tror jeg må ha en stor kopp kaffe etter å ha sjekket postkassen med valpen på slep. Snur du helgene opp ned?

My days are turned upside-down right now, sleeping away the day and staying up late doing nothing but wondering why everyone else is sleeping. Because of this I need a big cup of coffee before I start doing the school work I was supposed to do yesterday. Do you turn the weekends upside-down like me?

2 kommentar to “night has primarily been a time of resting and sleep for humans.”

  1. Jeg snur ikke døgnet nå, siden jeg sover fra morgen til ettermiddag, men jeg synes faktisk det er fint å snu det litt – selv fungerer jeg nemlig best om natten ;p

  2. Lisa said

    snur døgnet hele tiden ettersom jeg jobber så mange sene vakter… nå er det litt annerledes ettersom det er en valp i hus som må passes på :) så utrolig mange fine bilder du tar forresten :D

Legg igjen en kommentar

