presentation is the practice of showing and explaining the content of a topic to an audience.

oktober 25, 2009

_MG_3171

Jeg liker ikke usikkerhet, usikkerhet gjør meg utilpass og urolig, jeg liker ikke usikkerhet rundt det jeg liker aller best å gjøre i denne verden. Kanskje føler jeg det helt annerledes i morgen når jeg står der og skal presentere fotografiene mine for tjuetre mennesker, kanskje føler jeg det akkurat som jeg gjør nå, men jeg håper, håper, at alt føles bedre i morgen. Det kan hende man blir litt blind av å redigere bort støvkorn, endre kontraster og analysere bildene til det punkt at det ikke er noe mer å si om dem. Det kan også hende at man ikke har brukt nok tid og gjort det godt nok, at man bare må tenke at man skal gjøre det bedre neste gang. Jeg vet ikke. Ønsk meg lykke til?
Nå skal jeg tine fiskekaker og lage potetmos til en kjæreste som snart står opp og skal på jobb igjen, jeg er glad jeg i alle fall kan sove igjen snart.

I hate insecurity, especially when it comes to what I love the most. There’s nothing I can do about it now anyway, there’s no time to take new pictures, and I just have to do it better next time. Wish me good luck on my presentation tomorrow!

25 kommentar to “presentation is the practice of showing and explaining the content of a topic to an audience.”

  1. Andrea said

    Masse lykke til!! Det pleier som regel å gå bra til sist….:)

  2. Marit said

    Er bildene dine så bra som jeg mistenker at de er har du hvertfall ingenting å være redd for! Men lykke til likevel :)

  3. Lykke til! Det går nok kjempebra :-)

  4. Fjortis said

    Lykke til! Krysser fingrene mine for deg!

  5. Hanne said

    Masse lykke til! Det går nok bra, du er utrolig flink :)

  6. bente said

    Det går nok kjempefint! Lykke til :)

  7. Martine said

    Masse masse lykke til! Skjønner at du er spent, men det går sikkert kjempefint!

  8. Jorunn said

    Masse lykke til…

    Og kan si deg en ting, jeg liker heller ikke usikkerhet… Og er det noe jeg har noe av nå er det det! Usj!!

  9. June said

    Lykke til, det går så bra atte! :D

  10. dyvekenilssen said

    Heia deg!

  11. Karl O. said

    Selvsagt går det bra!

  12. sara said

    Lykke til : ) Husk at nesten alle er like nervøse som deg!

  13. Drea said

    Hvordan gikk det, hvordan gikk det? Jeg regner med det gikk strålende, du er så flink! :)

Legg igjen en kommentar

