tangerines are a good source of vitamin c, folate and beta-carotene.

oktober 25, 2009

_MG_8433

Jeg sitter våken mens alle andre sover, jeg har jobbet de siste timene i Photoshop, jeg er full av småjusteringer, jeg ser bare skjeve linjer selv etter de er rettet opp. Jeg har frist om tretten timer, jeg har et refleksjonsnotat å skrive, jeg sliter med å få det ned til en og en halv side, sist skrev jeg tre.

_MG_8444

Det er dette som holder meg våken.

_MG_8446

Ok, jeg er teit, men jeg kunne ikke la være. Back to work!

Still awake, I’m starting to feel dizzy from all the small corrections in Photoshop. Cola Zero, chocolate and tangerines keeps me from falling asleep at least!

20 kommentar to “tangerines are a good source of vitamin c, folate and beta-carotene.”

  1. Hanna said

    Hihi. Så kule bilder. Søt blogg :)

  2. June said

    Haha, elsker det siste bildet! :D

  3. Maddi said

    Så søt du er! Du fikk opp humøret mitt litt med det siste bildet :) Det er litt synd at bloggen din er så smal, bildene blir så små :( Du som er så flink med bilder trenger å vise de frem i større format!

    Jobber med photoshop? Er det for moroskyld, eller for noen? :p

    • mirajakobsen said

      Så bra jeg fikk opp humøret ditt :) Jeg vet at bloggen er litt for smal, jeg vet dessverre ikke hvordan jeg skal lage mitt eget design og har derfor brukt en eller annen mal som allerede ligger her inne og da er det ikke mulig å endre bredden på bloggen. Får se om jeg kommer over noen en gang som kan litt CSS og kan hjelpe meg.
      Jeg jobber med Photoshop i forhold til skolen, jeg går på fotolinje så nå sitter jeg her og plundrer i Photoshop i skolesammenheng, presentasjon på mandag :)

  4. Maddi said

    sv: QAhaa! Skjønner :) Jeg syntes du er heit med de brillene. Du gjør det ikke til eller er noe som helst form for fjortiss! :)

    De som der imot bare går med de fordi de prøver å henge med på moten, men bommer totalt med sminke og klær, ser mer ut som en sliten vaskekost. De bør jammen revurdere brillevalget. Haha, herregud.. jeg er overtrøtt!

  5. Hihi. Du altså. Likte det nederste bildet. ;p

    Håper du blir fornøyd med resultatet til slutt da. :)

  6. vaarloek said

    haha! herlig sistebilde :)

  7. Fjortis said

    Det var hyggelige bilder å våkne til i alle fall! Håper du ble fornøyd til slutt! :)

  8. Thea Marie said

    haha så utrolig kult! jeg venter på å få tak i den photoshop pakken jeg skal ha. er helt nybegynner, men har brukt mye sånne «photoshop»-lignende før.
    inspirerende :)

  9. Mamma said

    Skjønner hvorfor du ikke er tilgjengelig i dag! Lykke til, snakkes i morgen. Mammaklem

  10. Thea said

    Åh, det siste bildet ditt gjorde hele dagen min :) Tusen takk for det! Jeg misunner deg så utrolig for det du gjør på skolen, jeg har også lyst til å jobbe med photoshop dagen lang og ta bilder. Det er vel ikke akkurat en piece of cake men det høres så gøy ut! lykke til meg oppgaven :)

    • mirajakobsen said

      Bra jeg kunne muntre deg opp litt!
      Det er morro, og innimellom føles det som overvelmende mye arbeid, hehe. Men sånn er det :)

  11. Jeg ble skikkelig glad av det siste bildet! :))

Legg igjen en kommentar

