sleep timing is controlled by the circadian clock.

oktober 26, 2009

Jeg har sovet to timer i natt og jeg føler meg som et slakt på så mange måter, så jeg tror jeg bare går rett til dagen min etter klokken fem over to, for den var så mye bedre enn timene før.

_MG_8487

_MG_8483

Jeg har vasset i løv i en uke. Ikke at det gjør noe.

_MG_8533

Mens jeg ventet på en stk kjæreste og en stk venn i byen tok jeg en gigabyte med bilder, for man må ikke gi opp (sier Karl den Kloke) og en dame stoppet opp for å granske løvet jeg fotograferte og en annen ropte etter meg at det er snikfotografering jeg driver med. Han skulle bare visst at fokuspunktet lå på veggen ved siden av meg og slettes ikke på innbilske mennesker som han.

_MG_8539

Da jeg ikke ventet lenger tuslet vi til Spesial for Cola Zero og bruchetta, det er ingenting som Cola Zero og bruchetta. Etterpå dro vi på kino og så en film på to og en halv time som jeg fikk vondt i sjelen av, men det gjorde i alle fall at jeg ikke sovnet i kinosetet. Nå skal slitne Mira spise en fiskekake med ketchup for å balansere ut klumpen med kinogodt som ligger i magen (det er viktig å balansere søtt med salt og vice versa, det sa alltid min mamma) og deretter skal Mira sove i hundre år, minst.

bloglovin

Let’s jump right ahead to the last part of my day, just beause that’s much more pleasant. I’ve had the best bruchetta in town, taken a gigabyte worth of pictures and now I’m on my way to bed to make up for all the lost sleep. Good night, everyone.

22 kommentar to “sleep timing is controlled by the circadian clock.”

  1. Solveig said

    Søtt innlegg! Får håpe du får litt mer søvn i natt da!
    Finnes du på bloglovin?
    Du er veldig flink til å ta bilder, it make me happy:)

  2. Randi said

    Jeg likte spesielt godt det bildet med Cola Zero. Fanget blikket mitt med en gang :)

  3. Solveig said

    Jepp jepp, jeg føler begge bloggene dine! Love it!
    Skjønner ikke helt hvorfor det må være så mye mørkt og kaldt. Kunne vært litt mer sommer, i alle fall litt mer «goo» Høst som det heter så fint:)

  4. Marit said

    Så fine bilder!! Noe av det beste jeg vet ved høsten er å vasse i løv mens sola skinner:)

  5. Fjortis said

    Hihi. Jeg føler meg alltid teit når jeg tar bilder ute blant folk. Særlig når jeg er alene. Tror jeg må øve meg på å bli like flink som deg til å overvinne den frykten!

    • mirajakobsen said

      På et eller annet tidspunkt må man bare overvinne frykten, å begynne på fotolinje hjalp! Men jeg sier ikke at man ikke føler seg kjempeteit innimellom :P

  6. Hanne said

    Fine bilder, du er så flinkflinkflink! Håper presentasjonen din gikk fint!

  7. Drea said

    Åh, jeg likte det øverste bildet sååå godt! :) Jeg er så glad i froskeperspektiv. Tihi. :)

  8. Lady Netta said

    Kjempekoselige høstbilder :) Selvom de var litt mørke å triste, så ble de lune allikevel ;)

  9. Elsker oppsummeringene dine av dagen! Du gjør det så fint. :)

  10. funkenfanger said

    Koselige bilder! Høsten er fantastisk.

  11. Monica said

    Haha, noen mennesker skal kjefte og bry seg med alt.
    Hvilken film så du? :-)

  12. June said

    Likte det første bildet utrolig godt! Jeg vasser i løv selv for tiden, men har fremdeles ikke tatt noen høstbilder. Tror jeg må gjøre det snart, hvis ikke rekker det plutselig å bli vinter, og vinteren har har mye kjipere farger enn høsten. :P

  13. vaarloek said

    første bildet ja, absolutt! er veldig svak for bakkebilder, og bilder som på sett og vis ser tilfeldige ut, som om de ikke egentlig hadde tenkt å bli et bilde, bare endte opp sånn likevel :)

  14. Mari said

    JEG LIKER JÆÆÆVLIG GODT HVORDAN KJÆRESTEN MIN GÅR FORBI HER. VIRKELIG GODT SHOT AV HANS DEILIGE RUMPE. go mira. ole er heit. jeg veit.

  15. Mamma said

    Ja Karl er klok. Du skal aldri gi opp, kjempe stolt av alt det flotte du lager:)

Legg igjen en kommentar

