in nigeria they eat porridge made from corn and drink english tea for breakfast.

oktober 27, 2009

_MG_8492

_MG_8500

_MG_8494

Det er høst og det er tirsdag og jeg har mørke ringer under øynene. Jeg har spist salat til frokost i et kaldt klasserom hvor presentasjonene flimrer over skjermen; jeg er så glad jeg er ferdig, nå er det to lange uker til neste gang jeg skal stå der, to lange uker til jeg skal bli like søvnløs som nå (er det ikke rart vel, at når man trenger å sove som mest, så er det da man får intense kramper i foten som ikke går over med mindre man traver rundt på stuegulvet?). Å vel. Hva spiste du til frokost i dag?

I’m tired, need sleep. I had salad for breakfast today, what did you have?

23 kommentar to “in nigeria they eat porridge made from corn and drink english tea for breakfast.”

  1. Mariann said

    Knekkebrød med jordbærsyltetøy og melk!

  2. ammalie said

    Appelsinjus.

    Frokost er for lørdager og juleferie.

  3. Fjortis said

    Jeg spiste 11 tabletter. Vonde sådan! Til lunsj ble det frøloff med pastramiost. Hakket bedre!

  4. Caroline said

    Jeg spiste Cottage cheese med banan og druer på, og et quinoa knekkebrød med kalkun og philadelphia.
    Og kaffe selvfølgelig. Ellers hadde jeg ikke kunnet skrive dette, hehe.. fordi jeg hadde Zzzzovet.

    Ha en fin dag, Mira :D

  5. Randi said

    Spiser aldri frokost jeg. Spiser bare om vi har frokostblanding :)

  6. Elin said

    Må alltid ha frokost ellers greier jeg ikke å gjøre noen ting:P

  7. Thea Marie said

    whops! frokost!!
    brb

    ;) ha en god dag

  8. Lisa said

    egg… som jeg ikke fikk spist før de ble kalde fordi en liten hund bestemte seg for at da ville hun ut. Tror hun vet når det passer dårligst! flotte bilder forresten!!!

  9. gnistregn said

    tortillachips og peppermyntete ^^

  10. Hanne said

    Brødskive med leverpostei, skikkelig spennende! hehe:P

  11. Toggy said

    En brødskive med ost, baconost, tomat og ruccola. Nam.

  12. vaarloek said

    en banan og et eple kuttet i biter, pluss noen frosne jordbær med (usøta) soyamelk, litt plain (usøta) soyajogurt med pro-biotika oooog masse (!) kanel. mmmm, gleder meg allerede til imorra 8)

    • mirajakobsen said

      Oi, det skulle jeg forsøkt en gang.

      • vaarloek said

        det burde du! anbefales virkelig. eple kan byttes ut/suppleres med pære. og andre frukter såklart, men bananen bør med. for fylden og sødmen og … ja, banan er liksom litt mer MAT enn eple og pære. metter mer. åå. snart er det tid for frokost 8)

  13. Åh, jeg husker hvordan det der var. Puls i hundre hele morgenen og mage som bare vil hoppe ut av kroppen, og når en står oppe der og skal presentere er det som om munnen bare går på autopilot, litt sånn ut-av-kroppen. Og poff så er det over :)

  14. Lady Netta said

    Fine bilder :) Da jeg var i Kenya drakk vi alltid te til frokost :D

    Idag tidlig spiste jeg klementiner til frokost ;)

Legg igjen en kommentar

