scandinavian pancakes are similar to the french crêpes.

oktober 27, 2009

_MG_8552

Jeg syns det er veldig fint å komme hjem etter en lang og kald dag om det er en kjæreste hjemme som har laget pannekaker til en.

_MG_8554

Pannekaker som er aller best med sukker..

_MG_8569

_MG_8562

.. eller kanskje med blåbærsyltetøy. Ok, nå må jeg slutte å blogge om mat før bloggen blir til en matblogg, for det vil jeg ikke ha noe av, jeg måtte bare skryte litt av verdens beste kjæreste (ja, monstervalpen står fortsatt ulende og pipende ved kjøkkenbenken i den tro at om hun lager nok lyd så vil pannekakerestene hoppe ned fra benken og ned i munnen hennes, min lille dumme monstervalp).

The best boyfriend in the world made the best pancakes in the world today. This will be my last food-post in a while, don’t want this blog to turn into a food-blog, that would be a bummer.

20 kommentar to “scandinavian pancakes are similar to the french crêpes.”

  1. hanneline said

    Kjempe fin blogg. :) I love pancakes <3

  2. dyvekenilssen said

    Åh. Ok. Pannekaker. Nå. Det spiller ingen rolle at jeg akkurat har spist middag. Må. Ha. Mm.

  3. Randi said

    Åh, så søtt! Kjæresten min pleier å lage mat til meg når jeg er på besøk i høst- og vinterferiene. Han er knallflink! :D

  4. Hanne said

    ååå, pannekaker! NÅ ble jeg sulten! :D

  5. Madeleine said

    Akkurat det samme spiste jeg for noen minutter siden :D Nam!

  6. Lisa said

    blåbærsyltetøy all the way :D Elsker pannekaker! har vært noe av det beste jeg vet siden jeg visste forskjellen på hva det var jeg fikk i munnen :P

  7. Thea said

    Åh, panekaker! Det var min favorittmat når jeg var yngre :) nå fikk du meg til å savne dem, kan jo ikke få det her, tusen takk :( hehe, neida :) kjempefine bilder! Håper presentasjonen gikk bra!

  8. Martine said

    Å fantastisk! Pannekaker er fantastisk – og dine bilder også!

  9. Drea said

    Nam, nå fikk jeg virkelig lyst på pannekake!

Legg igjen en kommentar

