surprise is expressed in the face by eyebrows that are raised so they become curved and high.

oktober 28, 2009

_MG_3435

Det føles litt slik, for i dag har jeg kjøpt meg en fotohistoriebok til 750 kroner (jeg ser Hasselblad-sparingen min forsvinne i et boksluk), for det var visst meningen at jeg skulle ha en prøve i tohundreogtjueni sider fra denne boken i morgen. Så nå sitter jeg her og leser fotohistorie på engelsk mens jeg forsøker å forstå hva de små bokstavene forsøker å fortelle meg og jeg må si en ting, jeg liker ikke overraskelser. Spesielt ikke overraskelser som dette. Har du fått deg noen overraskelser i det siste?

I do not like suprises, the suprise of the day was being told by my teacher that I have a test tomorrow and I havn’t read one single page of the 229 pages. Again, I do not like suprises.

13 kommentar to “surprise is expressed in the face by eyebrows that are raised so they become curved and high.”

  1. 750 kroner for ei bok!? Sørg for at det blir verdt det. :)

  2. Mie said

    Åh, jeg hater at bøker må være så dyre :(

  3. Ingrid said

    Det er så latterlig stive priser på skolebøker! Like surt hver gang. Men OI. Mindre hyggelig overraskelse du fikk deg :P Lykkelykke til!

  4. heidi said

    Åh, skjønner deg så godt! Vi hadde selv prøve i fototeori denne uken, kjedelig stoff!! Lykke til:)

    • mirajakobsen said

      Stoffet kan være veldig interessant det, men når det blir bare å skynde seg gjennom 200 sider på ti timer så blir det trått, uansett hvor interessert man er dessverre. Og takk :)

  5. Hanne said

    Uff, jeg tror jeg hadde dødd om en sånn overraskelse hadde dukket opp for min del! Da hadde jeg nok brukt mer tid på å være forbannet over å få vite om prøven så kort tid før, enn å faktisk være fornuftig og lese:P hehe! Du får ha masse lykke til!

  6. Carina said

    Det høres jo helt forferdelig ut :( Har ikke hatt noen slike overraskelser på en stund, og jeg håper det holder seg slik!!!

    Masse lykke til i morgen <3

  7. kjempefin blogg! :D fantastiske bilder :)

Legg igjen en kommentar

