change; the process of becoming different.

oktober 30, 2009

IMG_0360

Det er rart hvor mye man forandrer seg, kanskje uten å merke det, man tror man ser ut som man alltid har gjort, og så finner man frem bilder fra noen måneder tilbake, kanskje et år, og ser en annen person. Er det meg? Nei. Jo. Ja, det må jo være meg. I sommer gikk jeg fra brunette til blondine, jeg trodde ikke det skulle forandre meg så mye, for hår er jo bare hår, men jeg syns jeg ser en helt annen person når jeg ser på bilder fra et halvår tilbake. For i går og i dag har jeg kikket gjennom bilder fra hele 2009, 2008 og 2007, jeg føler meg nødvendigvis ikke så annerledes, men ser ut som en ny Mira. Jeg så på bilder fra de første månedene vi hadde monstervalpen og kan ikke huske at hun så slik ut, så mye svart pels som lå foran øynene hennes, så rar liten kropp, jeg mener hun alltid har vært slik hun har vært nå og har ikke engang sett pelsen vi raket av i mai i år gro tilbake. Ser du en stor forandring på deg selv?

_MG_8047

_MG_8214
bloglovin

Change. You don’t really see it happening infront of the mirror, but when you look at pictures of yourself from months or even years back you can see what has changed and how much. I went from medium brown to quite blonde this summer and didn’t realise how much it changed me. Also the monster puppy has changed a lot, I can’t remember her looking anything else than what she looks like now, but she sure did at some point. Can you see any change in yourself from pictures?

17 kommentar to “change; the process of becoming different.”

  1. Fjortis said

    Jeg ser som regel aldri forandringen før ganske lenge etterpå Det er artig å ta frem gamle bilder å se, selvom det noen ganger går opp et lys. Man ser ikke alltid ut som man tror… :P

  2. AnnHelen said

    Ja, det er litt rart det! :) Eg såg deg på mote.no for, eh… då du hadde tatt det bildet der. Eg hadde ingen aning at du var blitt blond, men du passa det!

    Alltid så koslig når kjente kommenterer på bloggen min! You made my day! :)

  3. Dette innlegget likte jeg. Fikk meg til å tenke litt :)

  4. Toggy said

    Jeg har det akkurat på samme måte. Når jeg ser på bilder fra noen måneder tilbake, tenker jeg: «Oi, for en rar person!»

  5. Det første bildet er det jeg forbinder mest med deg – jeg husker første gangen jeg så det – så utrolig vakker du er – uansett hårfarge! Og kjempegodt innlegg – du er så flink til å skrive!

    Håper du får en nydelig helg kjære deg!

  6. Linn Marie said

    Egentlig veldig enig med deg. Man tror at man ikke forandrer seg noenting, men så ser man på bilder fra «før i tiden», så går det opp et lys om at, oi jeg har jo faktisk forandret meg. Du kler veldig godt blondt hår da, selv om du kler det du hadde før veldig bra også :)

  7. karoline said

    ja, helt enig! jeg ser også på gamle bilder og tenker; oi, shit! har jeg virkelig sett sånn ut?
    haha

  8. Trine said

    Jeg synes du var finere som brunette :) Også savner jeg outfitene dine, du var så flink til å poste det før! Og – det er synd bildene på denne bloggen er så små, de var så store og fine på devote-bloggen.

  9. Jeg ser store forandringer på meg selv ja, både på innsiden og på utsiden. Og det er egentlig ganske fint :)

  10. Jeg har det litt på samme måte. Jeg syns (/tror..) jeg ser helt lik ut som jeg «alltid» har gjort, og da jeg farget håret fra blondt til mørkerødt trodde jeg ikke det kom til å ha så mye å si for utseendet mitt. ..annet enn selve håret.. Men så hender det at folk jeg gikk i klasse med på ungdomskolen ikke kjenner meg igjen. Selv om vi bor samme sted og det faktisk ikke er mer enn et par år siden vi så hverandre hver dag og delte nesten alle tanker. Rart…

  11. Marit said

    Tar tid før man ser selv at man har forandret seg ja.
    Du og Karl er så fine :)

Legg igjen en kommentar

