css uses a number of english keywords to specify the names of various style properties.

oktober 30, 2009

_MG_8680

Et lite testbilde fra mitt lille hjemmestudio.

Nå håper jeg alle sjeler der ute er fornøyde, for nå er bredden på bloggen fikset og bildene kan studeres i like stor størrelse som tidligere. Jeg har knotet med stylesheet og width og padding og margin-top og alle andre ting som jeg bare gjetter meg frem til hva er og nå har jeg endelig klart det. Like it, yes?

My blog is up and running in full-width allowing you all to see the pictures in the same size as in my previous blog. Like it?

30 kommentar to “css uses a number of english keywords to specify the names of various style properties.”

  1. linerh said

    Mye bedre med større bilder!

  2. Airam said

    Very nicely done, miss! CSS kan være skikkelig knødd, men det ser ut som om du fikk det til uten noen rare bivirkninger ;) Og bildet ser veldig bra ut, gleder meg til å se flere!

  3. Veeeeldig fin nå ja. :D Nydelig bilde av deg også. :)

  4. Carina said

    Det ser kjempebra ut ;) Bildet av deg var forresten kjempepent!!!

  5. Good girl! Jeg liker looken på bloggen din! Jeg skjønner ikke bæret av slike koder, så jeg setter min lit til ferdige design man kan endre litt farger på :P

    Og du? Takk for 2 koslige kommentarer! You made me happy!

  6. Og bildet av deg? Wow! Du er så pen – du har noe helt eget og utrolig vakkert ved utseendet ditt!

  7. Drea said

    Wow, nydelig bilde av deg! Jeg må si meg enig med Cecilie Maria over her. Du har noe helt eget med utseendet ditt, og du er enormt pen! :)

  8. elintherese said

    Elsket bilde:)

  9. Mari said

    CSS er litt knotete, ja, men resultatet blei jo bra! Om du skal gjere noko meir med det seinare er denne sida ein veldig god ressurs:

    http://www.w3schools.com/css/css_reference.asp

  10. Monajenten said

    Herregud Mira, du er bare helt nydelig. Sukk.

  11. menelina said

    Mira hey, how are you it’s about one year that I see your blog now , that’s funn yI created one new on wordpess too , beautiful pic , Mira please tell me do you know some good diets? or not really ^^ sorry for that question but you look really well , I know it’s natural :))

    Have fun

    Menel

    • mirajakobsen said

      Hi Menel! I’m good, how about you? One year sure passes quickly. And thank you :) I don’t really know any good diets, but I do know that eating more fruits and veggies will do good to everyone :)

      • menelina said

        oki Mira thank you I am a vegan , i stopped that ofr some months that s why i have some weight problems now ^^ but I am returning to my vegan lifestyle it’s perfect :)

        I will comment more your blog , because yes one year and not so much comments as I want it and Mira thanks a lot for the english translation in all your posts :)

  12. Toggy said

    Jeg skulle ønske jeg fikset sånn CSS.

Legg igjen en kommentar

