in saudi arabia and iran, however, friday is the last day of the weekend.

oktober 30, 2009

AshleyOlsenMary-KateOlsenWelcomeHomeparty

mvmh06

Jeg må jo bare poste disse bildene etter at jeg ramlet over dem på tFS, er de ikke nydelige? Ah.
Det er fredag kveld, jeg liker veldig godt fredager, da har man hele helgen foran seg og mandag trenger man ikke å tenke på engang. Jeg spiser Dumle-kjærlighet og knoter med CSS, jeg har nemlig store planer om å gjøre bloggen litt bredere så bildene kan bli like store som jeg hadde dem før, er ikke det fint? Og så skal jeg sette opp studio med hvitt laken og blitzer her i kveld, for jeg har store planer for morgendagen. Ha en fin fredagskveld jenter og gutter!

I just had to post these, they are so beautiful, aren’t they? It’s Friday and I must say I love Friday’s, you still have the whole weekend infront of you and you don’t need to worry about Monday yet. Tonight I’m struggeling with CSS, it’s not easy, but I’m planning to make my blog a bit wider so that my pictures can be bigger. Have a good Friday!

5 kommentar to “in saudi arabia and iran, however, friday is the last day of the weekend.”

  1. Solveig said

    De to er nydelige! De er alltid pene, utrolig dårlig gjort:(
    Ooo, gleder meg til å se hva du skal ta bilder av i morgen:)
    God helg!

  2. AnnHelen said

    Gleder meg til bilda blir større og resultattet frå photoshoot’en! :D

  3. Linn said

    Elsker disse to.

    Så heldig du er som har fri, skal jobbe denne helgen – igjen.. Nyt helgen Mira! :)

Legg igjen en kommentar

