halloween costumes are said to be used to scare off demons.

oktober 31, 2009

pU1p3ehaPi3nvkdl47Hmeyg5o1_500

Halloween i dag, såvidt som jeg forstår det utifra alle som snakker om hva de skal kle seg ut som (teddybjørn eller Supermann?), barna med heksehatter på bussen og at det faktisk ringer på døren her innimellom (det gjør det aldri, jeg lover). Har du godteri? Feirer du? Jeg har Dumle-kjærligheter i skapet og jeg skal ha besøk for fotografering og film, men ingen utkledning og rissing i gresskar.

Do you celebrate Halloween? Source: tFS.

13 kommentar to “halloween costumes are said to be used to scare off demons.”

  1. Solveig said

    Fantastisk bilde!

  2. Toggy said

    Jeg har masse godteri, skulle egentlig feire meen… Så er jo alle syke på grunn av den dumme influensaen. Jeg blir gal.

  3. Andrea said

    Har aldri feiret tidligere….bortsett fra da jeg selv var liten nok til å gå trick or treat…men i år ble jeg på n måte påtvunget feiring…vi kledde oss ut i går…i kveld blir det ut i vanlige klær..;)

  4. Thea Marie said

    dette jeg skal skrive nå handler ikke om innlegget ditt ang halloween som jeg synes er en tullete amerikansk greie som norske butikker misbruker, skremmer små unger og meg – det handler om hvor utrolig SØT DU ER!!!! jeg sitter og ser nedover innleggene dine… GAD. jeg blir så inspirert til å være nydelig. (og her gjelder ikke øvelse gjør mester altså! med mindre du går for: fake it till you make it»!) ha.

  5. Det ble ingen feiring på meg desverre :( Måtte lese til eksamen i dag, så tok en rolig kveld med noen jenter i klassen og så film ;)

  6. Silje said

    Jeg feiret ikke hehe.
    Veldig kul header du har!

  7. h said

    beautiful pic!

Legg igjen en kommentar

