october.

november 1, 2009

Oktober ligger bak meg, det er første november og vi skal begynne på nytt.

_MG_7306

Første oktoberhalvdel ble brukt til fotografering og uendelige timer foran redigeringsprogrammene.

_MG_7971

Jeg fikk forsøke meg i et ordentlig studio og elsket det, selvfølgelig.

Bilde 3

Fjortende oktober flyttet jeg bloggen hit, en ny start.

_MG_8038

Så kom attende og nittende oktober, jeg og Karl hadde hver sin bursdag.

_MG_8110

Slik så festen ut.

_MG_8189

Og slik så det ut etterpå (kan noen fortelle meg hvordan det er mulig å søle midt under en glassplate? Beats me!).

_MG_8266

Monstervalpen har vist meg tungen sin. Daglig.

_MG_8254

Jeg spiste mer jordbær i oktober enn jeg gjorde i hele sommer.

_MG_8288

Jeg forelsket meg.

_MG_8277

Og gikk til optiker hvor jeg kjøpte meg briller.

_MG_8492

Oktober er over; hei november.

October has passed and now we’re left with November, here’s a summary of my highlights.

16 kommentar to “october.”

  1. elsker det bildet av monstervalpen!

  2. mita said

    så nydelige bilder du tar :) kjempesøt monstervalp!

  3. Susanna said

    Hei hei November ja :-)

  4. Toggy said

    Nydelig monstertunge. : )

  5. Jeg kommer til å savne oktober – yndlingsmåneden min.. Gleder meg til neste år! ;)

  6. Monajenten said

    Herlig bildeserie. Nydelig, Mira.

    Og du er bare helt stunning med brillene. Jeg fant selv noen briller her om dagen som jeg faktisk kledde, og jeg kler aldri noen. Dermed vurderer jeg en synstest:-P

  7. Hver deres fest? Hihi. Så gøy da. :D

    Tror november blir en fin måned. :)

  8. Hanne said

    Disse innleggene dine er så koselige :) Elsker skoene og brillene dine :)

  9. bente said

    Hahaha, så herlig tungebilde ;)

  10. Drea said

    Så fin oppsummering med mange kjempefine bilder! Skoene er bare så knallkule altså.

  11. Toyni said

    en helt ny november. herlig

  12. auroracornelia said

    åh de skoa er så herlige!! Du kledde de nye brillene synes jeg :)

  13. Digger bildene du tar :-D Hvilket kamera bruker du?

  14. Christina said

    Du har fineste bloggen altså :)

Legg igjen en kommentar

