webcams allow for inexpensive, real-time video chat and webcasting.

november 1, 2009

Muligens totalt urelevant for de aller fleste, men jeg bare må må poste min aller kjæreste kjære som kjeder seg fra jorden og til himmelen og tilbake når jeg fotograferer og derfor bestemmer seg for å ha en aldri så liten film-session i blitzregnet.

I hope this will make at least some of you laugh, and if it does, posting it will be worth it. Yesterday my dear Karl was utterly bored while I was taking photos and decided to have a little session all by his own, he’s too cute if you ask me.

19 kommentar to “webcams allow for inexpensive, real-time video chat and webcasting.”

  1. SV: Hehe, takk. Ja, skikkelig fin…eller ikke? :p

  2. maja said

    /hehe, det var kos.

  3. Nadia said

    Gah, Mira. Jeg må si, du er en ufattelig pen jente!! Og hunden din er supernydelig :))

  4. Haha .. Fikk meg til å le ; p

  5. Drea said

    Haha, den var knall!

  6. Martine said

    Hihi, morsomt! ;)

  7. Toggy said

    Haha, utrolig morsom. :D

  8. Thea Marie said

    gratulerer med førsteplass på wordpress listen:)

  9. Caroline said

    Hvordan får du filmet på photo booth med en sånn effekt? Får ikke det til jeg :(

  10. Caroline said

    Kommer nesten aldri inn på bloggen din lenger, forresten. Noe som er kjedelig. Fikk sett alle oppdateringene dine nå da, siden jeg er på besøk hos en venninne!

    • mirajakobsen said

      Hva mener du med at du ikke kommer inn på den, virker ikke bloggen hos deg? Hva slags nettleser bruker du? Du kan forsøke både mirajakobsen.com og miira.wordpress.com for å se om det fungerer.

      • Caroline said

        Nei, den virker ikke når jeg er hjemme. Siden blir hvit og den loader, men det kommer aldri noen ting. Jeg bruker enten Safari eller Firefox.

        • mirajakobsen said

          Veldig merkelig, jeg har ikke problemer med den uansett hvor jeg. Har du forsøkt å slette cookies? Det kan hjelpe.

Legg igjen en kommentar

