inspiration of the day.

november 2, 2009

96546_h6789_7f7b8e87ca_122_18lo

Jeg er fortsatt håpløst forelsket i rød leppestift (absolutt ikke noe mindre etter å ha prøvd det på i dag) og juleønsket mitt i år er å våkne opp på julaften med like fyldig munn som Frida Gustavsson så jeg kan ta på meg knallrød leppestift og kle det.
Men er det en ting jeg ikke forstår er hvordan jenter klarer å håndtere dette å gå med leppestift? Er jeg den eneste som er beyond klumsete med slikt? I løpet av den halve timen jeg hadde litt på i dag fikk jeg røde striper i ansiktet, tekruset mitt var ikke lenger blått, klærne mine har fått merker og hendene mine så ut som om de hadde gått tilbake til barndom og klissete fargestifter; bruker du leppestift?

Still hopeless in love with red lipstick and my Christmas wish this year is fuller lips, something like Frida Gustavsson. If it only were that easy. Source: tFS.

16 kommentar to “inspiration of the day.”

  1. AnnHelen said

    Kan ikkje bruke det eg heller. Så då kan du jo trøste deg med at vi er to! :)

  2. Toggy said

    Jeg bruker leppestift ved spesielle anledninger ; )

  3. elsker leppestift, bruker det nesten hver dag. men på skolen og sånn bruker jeg en med samme farge som leppene, slik at det ikke går an å se den på en måte…:)

  4. linerh said

    Jeg brukte rød leppestift på lørdag da jeg var kledd ut som djevel. Og jeg likte det! Leppene ble så mye finere og mer synlig. Men jeg kommer nok ikke til å bruke det så veldig ofte ;P

  5. Maria said

    Bruker det dessverre aldri.

  6. Maria said

    synes leppestift er så sinnsykt fin, men helt enig, det er vanskelig å holde den perfekt altså.

  7. Jeg bruker av og til rød leppestift. Det er så fryktelig fint!

  8. Jeg bruker ALDRI leppestift. Jeg spiser opp mesteparten av det som er på underleppa innen den første halvtimen, så resten av tiden ser det bare ut som om jeg har misforstått totalt og kun tatt leppestift på overleppa.

  9. Camilla said

    nyyydelig :) jeg elsker rød leppestift. synd jeg ikke kler det særlig godt.

  10. Hanne said

    Jeg elsker også rød leppestift! Men tørr ikke å gå med det til vanlig, for jeg føler det blir litt pyntet. Så blir helst til fest :) Men det er ikke alltid like lett å holde den pen hele kvelden nei, men striper i ansiktet har jeg klart å unngå til nå da! hehe :)

  11. kristine said

    Sv: Takk for kommentar på bloggen min!

    Synes leppestift kan være veldig kult på mange, men føler liksom at det blir så damete når jeg tar det på selv da.. Kult er det da!

  12. Elsker å gå med det, men er virkelig umulig!
    Rød leppestift er helt nydelig, men jeg må jo fikse på det hvert 10. minutt så er slit å bruke ;p

  13. Lillian said

    Jeg bruker det ikke, men jeg synes rød leppestift er knall kult! Men jeg synes du bør ha fyldige lipper for å kle det, noe jeg ikke har…

  14. maren said

    jeg bruker det nesten hver dag, og får ikke så mye rundt i ansiktet lenger, haha. anbefaler enten mac eller en fra maxfactor som er helt svart utenpå, de sitter bra og smitter ikke noe særlig av :)

Legg igjen en kommentar

