contemporary footwear varies in style, complexity and cost, from the most basic sandal to high fashion shoes.

november 4, 2009

I dag er en tøff dag, det var tøft å stå opp klokken seks og forlate en varm seng med myke dyner, det var tøft å gå ut i den iskalde vinden og sette seg på den like kalde bussen, det var tøft å sette seg foran en altfor lys skjerm i et tomt klasserom..

sculpturalshoes1

sculpturalshoe2

..så da sitter jeg her og fantaserer om disse fantastiske skoene og tenker at hadde jeg hatt disse på beina så hadde dagen blitt så mye bedre.

I think these shoes would make my day alot better, I love the suede, I love the sculptural heel.

12 kommentar to “contemporary footwear varies in style, complexity and cost, from the most basic sandal to high fashion shoes.”

  1. Linda said

    SV: Jeg har fått en slik umåtelig trang til å fremkalle bilder, haha! Men har blitt veldig påvirket av stefaren min, han drev emd det før og har masse bokser med flotte svart-hvitt bilder. Jeg blir så misunnelig! Synd at alt jeg trenger til sammen av mørkeromsutstyr koster 9000,- Latterlig :p

    • mirajakobsen said

      Men du kan jo gjøre som jeg gjør; fremkalle sort-hvitt-negativer? Da trenger du bare en mørkeromspose, en sånn boks med spole i, fremkallervæske og fiks. Negativene kan du skanne inn til pc. Lett som bare det, veldig billig og noe du kan drive med før du får deg et ordentlig mørkerom. Jeg skal også ha et mørkerom en dag, men før jeg har 20-30 000 og et ekstra rom så må det bli på denne måten :)

  2. Anna Margrete said

    vil haa

  3. Linda said

    SV: Jøss, visste ikke at det fantes en så lettvinn måte å gjøre det på :O Må høre med stefaren min, han er det tekniske geniet her! Men det hadde jo vært supert, frem til senere. Bra øving, takk for tipset :)

  4. Toggy said

    Jeg følte det samme i dag morges. Da vekkerklokken ringte ble jeg liggende i senga med bena godt krøllet inntil meg og tenke «Jeg vil ikke stå opp… Jeg vil ikke stå opp…». Heldigvis gjorde jeg det likevel.

    • mirajakobsen said

      Man gjør jo som regel det til tross for at det gjør vondt i hver minste bit av kroppen å faktisk gjennomføre det. Huff, skulle vært lettere å stå opp!

  5. Marianne said

    Er ikke bare jegg som har hatt en litt kjip dag nei! Er så ufattelig trasi å stå opp når vinden blåser surt og høyt utenfor vinduet, og alt du vil er å bare sove bort dagen!

  6. Helga said

    Fantastisk bue på wedgesene. Dritkule!

Legg igjen en kommentar

