hugging has been proven to have health benefits.

november 4, 2009

_MG_8365

Dagen har forsvunnet inn i Photoshoparbeid på store skjermer og frysing på tærne og fingrene. Håret mitt har virvlet rundt hodet mitt og jeg har vært på vei til å miste fotfestet i vinden, jeg har nettopp våknet opp fra en times powernap i håp om å jage bort hodepinen.

_MG_8370

Resten av kvelden planlegger jeg å tilbringe under ullteppet med den fineste gutten som finnes, jeg må ta til meg all varme fra han som jeg kan, for snart blir han borte i hele fire dager. Jeg er så bortskjemt med at han er rundt meg hele tiden og det er nå at jeg setter stor pris på at jeg en dag i september i fjor bestemte meg for at jeg skulle ha en monstervalp med lange kuøyevipper og glovarm mage. Hun og jeg kan fint passe på huset i fire dager.

I just woke up from a powernap, the day has been exhausting and I intend to spend the rest of the evening under the blanket with the best boyfriend in the world. He’s leaving for four days, but I’m sure the monster puppy will take good care of me in the meanwhile.

12 kommentar to “hugging has been proven to have health benefits.”

  1. AnnHelen said

    Så fine bilder! :) Du skriver så søtt.

  2. Hanne said

    Åå, jeg også fryser sånn idag! Og vinden er fæl idag altså, holdt på å blåse vekk jeg også, hehe :) Kos deg med kjæresten din, du er heldig :)

  3. Linda said

    Jeg prøvde metoden din med å skanne inn negativene, og det funket fett, noen fikk faktisk en kul «slitt» effekt. Men man merker at man burde ha en høyoppløsnings-skanner for å at det skal bli fint, min er ikke den med høyest kvalitet :)
    Du får kose deg med å bare slappe av i kveld da! :)

    • mirajakobsen said

      Jeg har en negativ-skanner så det er det aller beste for skanning av negativer, har aldri forsøkt på vanlig skanner. Men det fungerer bra :) Håper du også koser deg i kveld!

  4. Linda said

    Onkelen min fra Irland kommer i kveld, han har med seg glossy motemagasin og Oreokjeks, så gleder meg veldig :)

  5. Toggy said

    Nydelige bilder!

  6. Monajenten said

    Du er så skjønn:-)

  7. Drea said

    Så fine bilder altså. :) Du og sort/hvitt passer fint sammen.

Legg igjen en kommentar

