posters may be used for many purposes, and they are a frequent tool of advertisers.

november 5, 2009

For noen dager siden sa jeg syns det var fint å printe ut fotografiene mine, å se dem på ark, å få dem ut fra maskinen og på noe håndfast. Å printe var fint, jeg kunne printe A4 og A3, men å hente et bilde man selv har tatt i 90×90 centimeter er noe helt annet igjen.

_MG_9316

Se så stort det er!

_MG_9329

Og her er jeg som sjekker ut skarpheten, som egentlig er ganske fin med tanke på at dette er plakat-print. Ja, jeg måtte bare dele dagens høydepunkt, det er jo derfor man har sånn blogg osv.

I said printing A3 was fun, but this is what’s really fun! It’s just a poster-print, but still it’s awesome to see my photo in 90×90 centimeters. I had to share, after all blogging is all about sharing, right?

17 kommentar to “posters may be used for many purposes, and they are a frequent tool of advertisers.”

  1. Renate said

    Så utrolig kult!

  2. amazed said

    så utolig fint:)

  3. Trine said

    Stilig! Du tar så mange fine bilder :)

    Vil også blåse opp et av bildene jeg har tatt på noe så stort. Enten lerret eller plakat :) Hadde vært genialt :)

  4. Siw said

    Stilig, skulle ønske eg kunne ta bilder som deg, og hadde et bedre kamera…

  5. Monica said

    Innmari fint :) Fan av formatet du har valgt, jeg elsker kvadrater (av alle ting). Var det dyrt å printe?

    • mirajakobsen said

      Jeg er helt forelsket i kvaderatformatet selv, så det meste er i det :) Det var ikke så ille pris, rundt 200 kroner, men så er dette bare plakatprint og ikke fotoprint.

  6. Hanne said

    Utrolig fint! Jeg har også lyst til å gjøre det samme med et bilde jeg har tatt! Men jeg syns det er så dyrt, pluss at det er vanskelig å velge bilde! Hehe :)

  7. Ingrid said

    Fint! Må være spesielt å ha sitt eget bilde i så stort format. Det ble veldig kult da :D
    Jeg fikk fremkalt et bilde jeg hadde tatt på lerrett en gang. Veeldig merkelig :P

  8. Binka said

    Storformatbilder på veggen er så stilig! Hvor printet du det?

  9. Lisa said

    utrolig fint bilde!!! Hvis det er en ting jeg skal bruke tid på fremover så er det å lære meg å ta fine bilder!!

  10. Cecilie said

    Så gøy å kunne henge opp egne kreasjonen. Kjempefint bilde =) Hvilken rase er cutiepie monstervalpen din? Ü

Legg igjen en kommentar

