the ability of a person to wake up effectively in the morning may be influenced by a gene called «period 3».

november 5, 2009

222

Et lite Holga fra Bergen, oktober 2009.

God morgen, god morgen, verden, jeg har fått lov til å sove helt til halv ni i dag og det finnes ikke noe bedre enn å sove tre timer lengre enn vanlig på en torsdag. Snart skal jeg putte på meg masse klær (så jeg ikke fryser, det nærmer seg desember kjenner jeg) og tusle til bussen som skal ta meg til skolen for en tre-timers Photoshop-undervisning, men det gjør ikke noe for å gå på skolen i dag føles tusen ganger lettere enn det gjorde i går, heldigvis. Jeg blir et så mye bedre menneske bare jeg får nok søvn.
Apropo torsdag, visste du at de fleste filmpremierer i Australia holdes på torsdager og at valgdagen i UK har vært på en torsdag helt siden 1935 fordi det er den dagen engelskmenn er mest edruelige? Litt halvveis-facts om torsdagen, nå må jeg komme meg bort herfra, ta en kopp kaffe og finne bussen min.

Good morning world. I got to sleep a few hours longer this morning and it makes everything so much better. Now I’m off to school for another Photoshop-session, see you later!

8 kommentar to “the ability of a person to wake up effectively in the morning may be influenced by a gene called «period 3».”

  1. HILDEM said

    Åh, jeg misunner deg – jeg våknet klokken 06.00 i dag tidlig, og innbilte meg selv at jeg kunne sove en time til, men det kunne jeg jo selvfølgelig ikke..

  2. Lisa said

    Elsker å kunne sove lenger enn forventet… selv om det bare er snakk om en halvtime!

  3. Henriette said

    Du, hvor du finner alle de fine titlene på innleggene? Du har jo noe smart å si hver dag, jo :p

  4. Andrea said

    hm ikke sikker på om engelskmenn er mest edruelige på torsdager jeg altså…de fleste studentene er bakfulle til tusen på torsdager..vil heller si at tirsdag er ett safe bet, virker på meg som den roligste dagen her hvertfall…:p

  5. Jorunn said

    Haha… Jeg visste ikke detom torsdager… artig..

    Ha en flott dag ;)

Legg igjen en kommentar

