the number of wishes granted in stories varies; aladdin had an unlimited number.

november 6, 2009

mvm1

I dag kunne jeg tenke meg å ta på meg denne jakken..

3930365471_89d513e801_b

..se denne utsikten fra vinduet mitt..

constancej

..smile like fint som dette..

4031077789_3d6f359835_o

..spise denne kaken til frokost (og lunsj, middag og kvelds)..

2423392149_55f47b6e58_b

..finne dette kameraet i postkassen min.
Hvordan hadde din fantasidag vært?

If I could choose I would wear this leather jacket today, look out the window and see that view, smile as pretty as her, eat that chococlate cake for breakfast and find that camera in the mail. How would your day be if you could make it into whatever you want? Source: Jak&Jil, Cheri Neufeld’s Flickr, Andreas Edler’s Flickr and Mark Cunntington’s Flickr.

8 kommentar to “the number of wishes granted in stories varies; aladdin had an unlimited number.”

  1. Hanne said

    Det der hørtes ikke så helt ille ut nei! :)

  2. Toggy said

    Spise gulrotmuffins til frokost, en stor pakke helt uventet fra noen uventet og mange fine sanger å høre på.

  3. AnnHelen said

    Min dag hadde vore gaaanske lik din! :) Perfect, anyhow.

  4. Albertine said

    Min fantasidag i dag hadde vært at jeg egentlig kjøpte den fineste jakken i hele verden – realiteten var at den var for dyr og jeg er fattig student :-P

  5. Elin said

    åh, nå fikk jeg lyst på kake! Den så skikkelig digg ut…

  6. Julekakemannen said

    Du smiler da hundre tusen ganger finere enn hun der!

  7. caroline said

    nydelige bilder, elsker de!

Legg igjen en kommentar

