one bride sued the producers for emphasizing the bad behavior of the subjects.

november 7, 2009

_MG_9357

_MG_9360

Lørdagen har gått forbi, jeg har jobbet med abstrahert fotografering (ikke disse bildene, selvsagt), jeg måtte til slutt ta monstervalpen med på en times tur i solen. I skogen møtte vi tre små hunder som lekte sammen, min lille monstervalp ble stående og se på, pipende og med store, våte øyne. Hun vil så gjerne hilse, hun vil så gjerne leke og det er nesten så jeg kunne ønske jeg hadde en lekekamerat til henne.
Nå drikker jeg kaffe og det pelskledde monsteret henger sovende over armen min, vi har det ikke så verst hun og jeg. Dessuten ser jeg hysteriske bruder, jeg har satt på Bridezilla sesong to i mangel av noe annet å se, kanskje du har en serie-anbefalning? Det er tross alt en maksgrense på hvor lenge man orker å se på hvor mange smaker på bryllupskaken man kan velge mellom, hvor mange huslån man kunne betalt med alle pengene som trengs for det perfekte bryllup og hvor mange brudepiker som trengs for å få opp glidlåsen på en marengskjole.

Do you know any good series? I’ve watched too many episodes of Bridezillas season two this evening and I have certainly seen too many breakdowns and too many princess dresses by now.

17 kommentar to “one bride sued the producers for emphasizing the bad behavior of the subjects.”

  1. Kristin said

    Tv-serien Eureka er kjempeartig og ein smule futuristisk ;) Kan anbefalast.

    Lite spørsmål – kva er ditt favorittobjektiv? Og kva objektiv brukar du mest? (eg er på utkikk etter det «ultimate» kvardagsobjektivet…)

    • mirajakobsen said

      Eureka skal sjekkes ut!
      Hvilket merke har du? Jeg har Canon og mitt favorittobjektiv er Canon EF 24-70mm f/2.8 L. Lyssterkt og skarpt objektiv med de brennviddene du trenger i hverdagen. Beste du kan kjøpe om du har råd til det :) Hvis budsjettet er litt mindre ville jeg anbefalt Canon EF 50mm f/1.4. Det er normaloptikk og passer dermed til det meste!

  2. Hmm.. Ser veldig lite på TV. Tror ikke jeg kan anbefale en serie du ikke allerede har hørt om. Er direkte avhengig av Gossip Girl, går jeg glipp av en episiode er det nærmest verdens undergang. Skins er også en serie jeg har blitt veldig glad i ;)

  3. Oda said

    Jeg synes secret diary of a call girl, six feet under og call girl er bra jeg :-)

  4. Toggy said

    Hmmm… Jeg liker Scrubs, for de er morsomme og fine og triste.

  5. Anne said

    Entourage liker jeg. Overfladisk serie som handler om en guttegjeng i Hollywood. Det skjer vel kanskje ikke så mye, men karakterene i serien er så herlige. Særlig Ari Gold. Verdt å sjekke ut :)

  6. Drea said

    Black Books bør sjekkes ut om du liker britisk humor. :) Jeg elsker det! Ellers er Nip/Tuck bra, Sopranos er en selvfølge og The Office er heller ikke så dumt. :)

  7. For noen vakre bilder! det er slike bilder som får en til å tenke liksom :))

    WORLD OF DRAMA – klisjebarnet.wordpress.com

  8. MoKath said

    Jeg anbefaler Six feet under, Pushing Daisies og Big Love.

  9. AnnHelen said

    Eg har jo alle dei vanlege; One Tree Hill, House, Prison Break, 24, True Blood osv… :)

  10. Helene said

    Jeg kan anbefale Caslte og Fringe. Mine favoritter… Ellers så er Eureka en vinner hos meg også :) :)

  11. Menel said

    Hi Mira what’s up? ^^

    Personnally I don’t like too much series that’s why I wathc only one and only since some years and it’s «desperate housewives » for me , I believe that you can find almost everything there , comedy , tragedy and some useful moralities ;)

    Mira please post soon some phpotos of you looks just to have inspiration for me I meant, yours look better then Olsen’s trust me!

    Have a nice day Mira

    tchuss

  12. Jeg har fått et godt øye til The Mentalist. Interessant plot og kjekk mann! :3

  13. Helga said

    The Office. Vert ikkje lei av det awkwarde :-) Måtte berre sei at hunden din ser så fantastisk ut. Har ein terrier sjølv. Vurderer å kjøpe ein kompis til ho. Naboen min har to stykker, så me er litt sjalu på dei, så eg skjønar deg ;)

  14. Mari said

    Big Bang Theory! Kjempeartig serie om livet til fire fysikknerdar.

Legg igjen en kommentar

