father’s day is a day honoring fathers.

november 8, 2009

_MG_2476

_MG_2487

Gratulerer til min pappa på farsdagen! Det er pappa sine kunstnergener som gjør at jeg studerer fotografi og det er han sine gener som gjør at jeg er et stabeist av en perfeksjonist. Men det liker jeg, for å aldri være fornøyd gjør at man alltid driver seg selv videre. Jeg tenkte jeg skulle være snill og poste disse to bildene tatt av pappa i mai i år, for jeg vet han ikke liker å finne ansiktet sitt på the world wide web og frem til jeg får tatt det portrettet han har lovet meg at jeg skal få lov til å ta så blir det ufokuserte bilder tatt mens vi satt i hagen med kaffen og diskuterte foto.

Just wanted to say happy father’s day to my dad!

6 kommentar to “father’s day is a day honoring fathers.”

  1. Jorunn said

    Koselig… Jeg er veldig lik på min far jeg og.. Like sta…

  2. Drea said

    Herlige bilder. :)

  3. lise said

    Fine bloggen din har kommet godt tilbake. Herlig!
    Pappa sa forresten av sms’n som jeg sendte var dagens fineste og beste overraskelse.
    Farsdag er koselig.

Legg igjen en kommentar

