fruits are so diverse that it is difficult to devise a classification scheme that includes all known fruits.

november 8, 2009

_MG_9529

Fruktsøndag, jeg har handlet melon, sharon, granateple og tranebær for noen dager siden og det gjør søndagen så mye bedre. Hva er din favorittfrukt?

_MG_9541

_MG_9544

I splurged on fruits a few days ago and it sure lightens up an ordinary Sunday. What’s your favorite fruit?

21 kommentar to “fruits are so diverse that it is difficult to devise a classification scheme that includes all known fruits.”

  1. Martine said

    Det så herlig ut! Kiwi er min favorittfrukt :D

  2. alice said

    stawberries and melon <3
    :]

  3. Kristine said

    Sharon er så godt, men jeg spiser det omtrent aldri! Går for det meste i gulrøtter her. :)

  4. Hanne said

    Ananas er det beste! Mmm!

  5. Binka said

    Honningmelon og mango!

  6. Thea Marie said

    så delikat! min favorittfrukt er kjærlighetsrukten; Litchi

  7. Drea said

    Nam, det der så intet annet ut enn deilig!

  8. Benedicte said

    pasjonsfrukt er den beste frukten!:D

  9. Cecilie said

    mmm nå ble jeg fristet =) Det er så vanskelig å velge blandt så mange gode frukter, Mango ned stor m, ananas, kiwi, jordbær, melon -må på butikken imorgen kjenner jeg hehe

  10. good article as usual!

Legg igjen en kommentar

