hurtigruten sail almost the entire length of the country, completing the roundtrip journey in 11 days.

november 9, 2009

IMG_3651

Foto av et negativ fra 2008.

Mandagen har kommet etter en lang og ensom helg og jeg gleder meg til klokken er tre, for da kommer min kjære inn med skipet og fire dager med savn er over (jeg vet, fire dager er selvsagt ingenting mot alle som savner sine kjære i flere uker og måneder, men jeg må få lov til å savne likevel). Jeg har ikke ryddet leiligheten så godt som jeg kunne ha gjort, jeg har ikke vasket alle klærne som jeg burde ha gjort, men jeg har kjøpt inn biff og kuttet opp salaten, samt krøllet håret mitt klokken seks om morgenen, og det må jo telle for noe.

Monday is finally here and in just a few my boy will be here with me again (yes, I know four days of missing someone is nothing compared with weeks or months of loneliness, but that doesn’t mean I missed him anything less). I havn’t cleaned the house as properly as I should have and I havn’t washed all the clothes in the bathroom, but at least I have bought him steak and salad and curled my hair.

2 kommentar to “hurtigruten sail almost the entire length of the country, completing the roundtrip journey in 11 days.”

  1. Susanna said

    4 dager er lenge nok!!! Eg har funne ut at 2 dagar e OK, men allt lengre blir farga av sakn. Og da sjølv om eg hadde avtansforhold til min kjære i 6mnd (4 uker var lengste tidsrom me var frå kvarandre).

  2. Monajenten said

    Håper du storkoser deg med Karl nå, søte søte deg.

Legg igjen en kommentar

