it’s hard to form a scientific definition of jealousy because it is expressed through diverse emotions and behaviors.

november 9, 2009

_MG_6803

_MG_7007

_MG_6795

Karl har kommet hjem igjen og alt har gått tilbake til det normale, han har gjeninntatt kontrollen over musikkanlegget og hengt opp alle plakatene som falt ned mens han var borte. Og det er som om han egentlig aldri dro. Monstervalpen forsøker å gjøre det klart at det ikke lenger er Karl og Mira, men Sofie og Mira, hun legger seg som en dronning over fanget mitt og er irettesettende om han skulle komme litt for nærme. Jeg lurer på hva som egentlig foregår i det lille valpehodet hennes. Ok, tilbake til det lille glasset med mandags-rødvin!

Karl is home and everything is back to normal, he has regained the control over the music and put up all the things that fell to the floor while he was away. The monster puppy tries to tell him that there’s me and her now, he’s not allowed to get close to me according to her. I wonder what’s going on in her little head, to be honest. Ok, back to my little glass of Monday-red-wine.

12 kommentar to “it’s hard to form a scientific definition of jealousy because it is expressed through diverse emotions and behaviors.”

  1. Helga said

    Nydelege bilete!

  2. Drea said

    Kjekkas altså! :) Hihi, Sofie høres så god ut! Utspekulert og herlig. :)

  3. Monajenten said

    Fine, fine bilder:-) Jeg er misunnelig på deg som kan nyte et glass med mandags-rødvin, for jeg spyr nesten bare av å lukte på vinen:-s Trodde jeg skulle bli voksen nå som jeg fylte 25, men NEIDA! Rødvin er ugodt!

    • mirajakobsen said

      Jeg sier det bare; trening, trening, trening :) Jeg likte det ikke i begynnelsen jeg heller, men nå er det ganske greit å ta seg et glass rødvin på en mandag :)

  4. Fjortis said

    Mandags-røvin! -Å! Litt misunnelig…

  5. alice said

    monster puppy is so cute :]]

  6. christine said

    du er så utrolig flink til å ta bilder :)

Legg igjen en kommentar

