inspiration of the day.

november 10, 2009

event3

Tvillingene for ikke så altfor mange dager siden, nydelige, eller hva? Jeg får lyst på en tung, varm og myk (falsk) pelsjakke til vinteren, det er allerede blitt glatt på veien utenfor huset mitt og jeg tror jeg kunne trengt en varmere jakke.

A recent photo of the Olsen twins, they look lovely, don’t they? I wish for a thick, heavy coat in faux fur this winter, it’s already really cold outside and I sure wish I had something that warm to curl up in.

17 kommentar to “inspiration of the day.”

  1. Monajenten said

    Fine, fine jentene. Skulle ønske jeg også var en av dem som stod fremst i køen da vakkert utseende ble delt ut:-s

  2. Tina said

    sv: tuusen takk (:

  3. AnnHelen said

    Ai, nydeligare blir det nok ikkje, nei!

  4. Caroline said

    Oi, er det Bob Saget? Utrolig!

  5. alice said

    i love this picture of them! its one i havnt seen before, <3

  6. Mari said

    Hmm, eg er nysgjerrig på korleis du reagerte då du høyrde at Mary-Kate hadde vore i Bergen? :)

  7. Jeg kunne virkelig trengt det selv. Det er forferdelig kaldt ute. :S

  8. Helga said

    Eg tar min inspo frå Bob!
    Haha.

Legg igjen en kommentar

