many ethicists make arguments for how humans should behave based on the resulting happiness of such behavior.

november 10, 2009

_MG_1725

I dag gjør sko meg glad.
Og en valp som sukker meg tilfreds inn i øret.
At jeg har en kvart melon igjen i kjøleskapet.
En kjæreste jeg kan spørre om å lage kaffe.
En regnløs Bergen på dag tjue, minst.
En med frustrerte fruer jeg ikke har sett.

IMG_1140

Hva gjør deg glad i dag?

Today shoes makes me happy, as well as knowing I have a piece of melon left in the fridge, experiencing another rain-free day in Bergen and having a boyfriend around that I can ask for coffee. What makes you happy today?

21 kommentar to “many ethicists make arguments for how humans should behave based on the resulting happiness of such behavior.”

  1. Søvn, trening, og frokost på sengen :)

  2. Anna Margrete said

    Sko!

  3. gnistregn said

    grønn mint-te og restegodteri fra i går :)

  4. Tina said

    eple med vaniljesaus, som man kan spise når som helst fordi man er syk og alene hjemme :D

  5. AnnHelen said

    Idag gjer det at vi har halv dag meg glad. Og at eg har bada i ein time, og så blir eg nesten litt glad av at det så kaldt ute!

  6. Monajenten said

    For et koselig innlegg! Det gjorde meg glad:-)

    I dag er jeg egentlig bare deppa. Sånn utenom ditt innlegg.

  7. Jorunn said

    Har det ikke regnet på 20 dager?? Sykt.. dagene for meg bare flyter avgårde og jeg er så energiløs at jeg ikke merker noe.. Det er fint.. Hehe…

    • mirajakobsen said

      Det føles i alle fall som om det ikke har regnet på tjue dager. Rent faktabasert er det altså ikke, bare en antagelse ;) Håper energien kommer tilbake til deg!

  8. Fjortis said

    I dag gjør nytt sengetøy meg glad! :) Gleder meg til å hoppe i køya!

  9. Hanne said

    Jeg blir også glad av at det ikke regner i Bergen, så jeg kan gå med fine sko isteden for støvler og pelsjakken min isteden for regnjakke! Det er deilig med en regnløs Bergen! :)

  10. tonje said

    når pappa bestiller billetter til konsert til oss to!

  11. Victoria said

    Åh, jeg elsker de skoene dine! Vil ha!

  12. Fine sko kan gjøre enhver dag bedre :)

Legg igjen en kommentar

