people who live in cities and towns, and especially those who work in «white collar» positions, typically eat dinner in the evening.

november 10, 2009

IMG_0001

Kjærlighet, vil jeg si. Og et støvete Holga-negativ tatt for en ukes tid siden. Mens jeg har skrevet tusen ord i et word-dokument jeg helst ikke har lyst til å åpne igjen på hundre år har huset blitt ryddet og middagen laget. Jeg liker slikt.

Love, I would say. A dusty Holga-negative from a week ago. I’ve written a thousand words about modernism, and somehow the house is clean again and the dinner is ready. I like it.

8 kommentar to “people who live in cities and towns, and especially those who work in «white collar» positions, typically eat dinner in the evening.”

  1. Trine said

    Koselig :) :) Det er rart det der, at huset plutselig har ryddet seg selv uten at man har løftet en finger. Skulle ønske jeg kunne så mye om foto som deg. :)

  2. Monajenten said

    Åh nei men så praktisk med et sånt hus som rydder seg selv da! <3
    *setter det på ønskelisten*

    Fine Mira og Karl.

  3. bente said

    Herlig bilde :D Jeg sikler på Holga selv, men har ikke fått ut fingern enda. De koster jo ikke allverden på eBay, så jeg skjønner ikke hva jeg venter på :P

    • mirajakobsen said

      Koster nesten ingenting :) Husk å kjøpe med blitz, med mindre du har en ekstern blitz du tenker å bruke, for f/8 eller f/11 er alt du har å velge mellom og det blir gjerne litt knapt med en lukker som konstant er på 1/125. Mange mørke bilder på mine filmer ;)

Legg igjen en kommentar

