the function of the heel is to support the heel of the foot.

november 12, 2009

IMG_9024-1

mk7rco

De berømte Atacomba wedgesene fra Acne.. hva syns dere? Først likte jeg dem ikke, så likte jeg dem litt, så likte jeg dem litt mer, så begynte jeg å lagre bilder av skoene i min sikle-på-sko-mappe på skrivebordet og da kan man vel si at jeg kunne ønske jeg hadde dem i skapet mitt, jeg også. Og litt vanskeligere ble det når Vanillascented annonserte at hun hadde et par Atacomba wedges til salgs i akkurat min størrelse. Oh well, jeg har ikke 3500 kroner til rådighet, og i alle fall ikke til å kjøpe sko.

What do you think about the Atacomba wedges from Acne? First I didn’t like them, but they sure grew on me and now I wish I had a pair of my own. I didn’t wish for them less when Vanillascented annonced that she has a pair of Atacomba’s for sale in my size. Oh well, I’ll never have the money for them anyway. Sources: here and here.

12 kommentar to “the function of the heel is to support the heel of the foot.”

  1. Henriette said

    Jeg liker de ikke. Er klumpete og rare – men er kanskje det noen liker ved de.. pluss at jeg tror jeg hadde blidd kjempehøy med de, ettersom jeg er 176 allerede.. :P

  2. Jorunn said

    Jeg syns slike sko blir for voldsomme.. Men, men.. Det er jo smak og behag!

  3. Fjortis said

    Jeg liker dem ikke…

  4. Trine said

    Syns du skul holdt de av hos Maria jeg! :) De er kule, selv om den type sko ikke faller helt i min smak :)

  5. ammalíe said

    Jeg grein da jeg fant ut jeg ikke kom til å få tak i pengene før noen andre får tak i dem. De er _fantastiske_.

  6. Maria said

    Klumpete og rare sko! What’s not to love. :)

  7. Albertine said

    Jeg elsker de :-D

Legg igjen en kommentar

