a day is defined as 86,400 seconds.

november 13, 2009

_MG_9750

_MG_9671

God morgen, jeg har varm morgente i koppen min og forbereder meg på en lang dag med undervisning, studio, gruppemøte og printing. For et halvår siden satt jeg oppe så lenge jeg ønsket og sov så lenge jeg ville, det er rart hvordan ting forandrer seg og man setter pris på å legge seg klokken ti om kvelden, og gleder seg til de dagene man kan stå opp åtte fremfor halv seks. Gjesp, altså. I kveld blir bedre, for jeg skal ta helt fri fra skolearbeid, møte min aller kjæreste og kanskje drikke et glass vin eller to på Spesial. Jeg gleder meg.

These days I appreciate going to bed at ten and waking up at eight instead of half six, it’s weird how things change and how easily you adjust to it. I’m preparing myself with a cup of tea for a long day of school work and printing, as well as I look forward to the evening; a few glasses of red wine with the best boy of them all.

2 kommentar to “a day is defined as 86,400 seconds.”

  1. AnnHelen said

    Bergen er nok den finaste byen, ja! :) Kos deg ikveld!

Legg igjen en kommentar

