the idea of two non working days at the end of every week is not very old.

november 13, 2009

_MG_9832

I dag har vi jobbet med blitzbruk, jeg fikk lov til å være modell, jeg ender som regel alltid opp som modell.

_MG_9830

Det er ikke lett å være modell, jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av hendene mine og i alle fall ikke hvordan jeg skal stoppe å le.
Jeg har bestemt meg for å bytte ut en kveld ute til en kveld inne, jeg gleder meg til å krype opp under ullteppet og finne frem alle de fine tingene det er å se på tv. Er det fint med helg alle sammen?

I had the joy of being a model for the entire class today, and no, I couldn’t stop laughing. Yes, I do best behind the camera.

23 kommentar to “the idea of two non working days at the end of every week is not very old.”

  1. Fjortis said

    Du har så nydelig hår!
    Og ja, det er helt fint med helg! I alle fall ikke feil! :)

  2. ingrid said

    du har fantastisk fint hår! ha en koselig helg

  3. Monajenten said

    Herregud du er så skjønn! Vakre, vakre deg<3 Med det nydeligste håret som jeg er sikker på at alle i hele verden er misunnelig på!

  4. AnnHelen said

    Guri, du er så fin! :) Eg må faktisk innrømme at eg elskar smilerynkene dine!

  5. Drea said

    To nydelige bilder av deg!

  6. Christine said

    Jeg synes du har fine bilder jeg:)
    Si meg, har du kreppet håret litt, eller er det fletter?
    <3

  7. Trude said

    Du er så utrolig søt mira (:

  8. Camilla said

    så nydelige bilder av deg :)

  9. alice said

    you look so beautiful :]

  10. Thi said

    Wow, digget håret ditt!
    Var kjempefine bilder :)

  11. Victoria said

    Elsker virkelig håret ditt.
    <3

  12. ina said

    Du er så utrolig nydelig!

  13. Ingrid said

    Så pen du er! :D Veldig fine bilder.
    JA, det er fint med helg. Helg er best :P

  14. Tonje H said

    Jeg har gjort det samme. I kveld blir det sofakos og pizza med mannen i mitt liv :) Helt herlig! Dette tror jeg er første gang jeg er innom deg, og jeg liker bloggen din. La deg til på bloglovin også :)

  15. Linn said

    Du er så søt, Mira =)

Legg igjen en kommentar

