inspiration of the day.

november 14, 2009

Lørdag, lørdag..

kiii

..og jeg sier gjerne ja takk til dette håret..

fjii

..denne fantastiske kåpen..

httt

..toppet med denne sminken og et ørlite mellomrom mellom tennene.

I wouldn’t say no thank you to this hair, this coat and this make-up for today, being Saturday and all. Source: tFS.

10 kommentar to “inspiration of the day.”

  1. AnnHelen said

    Ville ikkje eg heller sagt nei-takk til! :)

  2. Drea said

    Åh, den kåpen (er det en kjole under, eller er kåpen sånn?) vil jeg også ha! Fiiiiin! :) Og håret også, jeg hater håret mitt litt i hemmelighet.

  3. Mayvelin said

    Åååh, er det vakre Blake Lively sitt hår og sminket Lily Allen? Uansett; ja takk, alle deler!

  4. Lisa said

    Leighton Meester er så utrolig nydelig!!! Hadde ikke blitt sinna hvis jeg hadde våknet opp seendes ut som det! (eller om jeg hadde hatt garderoben hennes fra GG :P)

  5. Monajenten said

    Oh djjeeeeezes den kåpen var helt fantastisk! *finner fram kjole og draktsyeren i meg og syr den selv*

  6. Martha said

    Du har jo så fint hår selv du! :)

  7. Jeg hadde heller ikke sagt nei takk til noen av delene!

  8. Leighton, kåpe og Lily – ja takk! Jobber med håret, men det tar jammen sin tid :)

Legg igjen en kommentar

