saturday night is a popular time slot for comedy shows on television.

november 14, 2009

_MG_9635

Og så kom det, regnet altså. Regnet med vinden og kulden og jeg visste jo at dette måtte komme etter så mange dager med fint vær, det er tross alt Bergen jeg bor i. Egentlig skulle jeg gjerne trukket for gardinene og satt på teen, men jeg innser at jeg må på butikken og posten og da er det like greit å få det overstått (med ullgenser, ullsokker, støvler og lue selvfølgelig). Hvordan er lørdagen til alle der ute?

The rain had to come at some point, I kind of knew that since it’s Bergen and all, but after so many days with no rain it’s a bummer to wake up to this. I really wish I wasn’t forced to leave the house today, but I have to go to the store, might as well get it over with (wearing lots of clothes though!). How’s your Saturday?

14 kommentar to “saturday night is a popular time slot for comedy shows on television.”

  1. menelina said

    Oh for me , it began perfectly now , I just recieved mum’s package and WAAW I feel so happy :)

  2. AnnHelen said

    Eg skal sjølvsagt sitte inne heile dagen, og sjå fine seriar og filmar, då eg ikkje har noko anna å gjere! :)

  3. Fjortis said

    Lørdagen er god! :) Det håper eg din er også!

  4. Min lørdag er iskald. Fryser i hjel. :S

  5. Henrikke said

    Hei Mira!
    Leser bloggen din hver gang du oppdaterer, og jeg synes du e kjempeflink. Både til å skrive og ta bilder! Uansett så lker jeg håret ditt veldig godt i innlegget under, og så jeg lurer på hvordan du får det slik?
    Ha e fortsatt fin dag! :D

    • mirajakobsen said

      Så koselig at du leser bloggen min :) Får å få håret slik bruker jeg Volumemaster fra OBH Nordica i røttene, bortsett fra overhåret. Bruker litt Dust It i røttene også, samt litt av det øverste håret og litt under der igjen. Grer over det hele med en naturbørste. Krøller gjerne håret med en rettetang, og da blir det fint og bølgete dagen etter sånn som disse bildene rett under :) Håper jeg klarte å forklare det godt nok.
      Ha en fin dag du også Henrikke!

  6. Monajenten said

    Lørdag er like sur og kald her hos meg (naturlig nok siden jeg også bor i Bergen;-))

    Vi har brukt dagen på Ugandamarked på skolen til størstejenten min, de skal bygge skole i Uganda. Koselig, masse kaker og mett mage.

    Ha en strålende lørdag, vakre deg.

  7. Julekakemannen said

    I dag blir det bare til å ligge på sofaen og helle i seg øl og prøve å se ut som man tilhører den britiske arbeiderklassen yes yes

  8. Tonje H said

    hehe, jeg bor i Trondheim og regn er en stor del av min hverdag også ;p Da trenger man gode støvler ja!

  9. vaarloek said

    til overskriften: ikke her på bjerget.

    lørdag. jeg spiste kake og drakk rødvin og var på nach hjemme til klokka seks. ingen bedre måte å føle seg fresh på neste dag, særlig ikke når man har glemt foundation på vors og kun har typ fire timers søvn på øynene :P

Legg igjen en kommentar

