many american television networks broadcast their political interview shows on sunday mornings.

november 15, 2009

_MG_9594

_MG_9615

Søndag. Da jeg var liten pakket mamma sekken med termos med kakao på, boller rett fra frysen, votter og plastposer til da man ble våt på beina, jeg husker lange turer med rosa allværsjakke, jeg husker sykkelturer da jeg ble eldre og endelig hadde lært meg å holde meg oppe på guttesykkelen min. Og her jeg bor kryper alle ut av husene sine, tar med seg de sterke hundene sine innover i skogen, og nå skal jeg også ut på tur, med en stk kjæreste og en stk ikke så sterk monstervalp. Det er litt sol og jeg håper det varer i noen timer til, i alle fall til vi kommer tilbake igjen. Går du på tur i dag?

I’m on my way out the door to walk the monster puppy in the great weather. Sunday is the day for taking a long walk, right?

5 kommentar to “many american television networks broadcast their political interview shows on sunday mornings.”

  1. Martine said

    Her pøser det ned, så jeg har trent inne på treningssenteret idag! Fristet lite med tur idag..

  2. alice said

    i agree :] took my dog to the beach today, he went crazy x

  3. Monajenten said

    I dag har vi hatt innekosedag med hjemmelaget lapskaus:-) Sånt må til av og til;-)

  4. Tonje H said

    Nei, ingen tur i dag… men jeg burde!

Legg igjen en kommentar

