needs can be objective and physical, such as food and water.

november 17, 2009

Fordi jeg liker slikt og syns det er synd at jeg bare finner slikt på Deli De Luca.

Fordi jeg tror en stor kopp varm sjokolade hadde hjulpet på de kalde tærne.

Fordi jeg er så trøtt i dag og alle sovner rundt meg.
Fordi, fordi, fordi. Og nå skal jeg koke te fordi jeg hverken har varm sjokolade, pastiller eller Red Bull og krype opp i sofaen med mine to kjære som allerede sover. Jeg lurer på om monstervalpen protesterer om jeg stikker mine istær borti hennes glovarme valpemage.

All the things I should have had today, but don’t have; my favorite Läkerol, a cup of hot chocolate and some Red Bull to keep me awake. It’s a slow day today and I’m on my day to curl up beside my two favorite people. I wonder if the monster puppy will say no to having my ice cold toes near her boiling hot tummy.

6 kommentar to “needs can be objective and physical, such as food and water.”

  1. emi1992 said

    Fine bilder:)

  2. Wilde said

    Det er kjekt å ha voffs vinterstid når man fryser på tærne. Har lært opp hunden min til å ligge på føttene mine. De varmer fælt, de hundene. Fint at de kan brukes til noe, hihi :D

  3. Kristin said

    Nå kom jeg på at jeg har en läkerol-eske i veska. Takk! Deilig å ha en monstervalp til å varme kalde tær :)

  4. Åhh, det er jo litt godt å ha slike nydelige hunder man kan varme seg litt på da ;) Du er flink å ta bilder, Mira.

  5. Kristin said

    Og du Mira? Du har jo masse erfaring med ebay og sånt. Jeg skal kanskje by på en kjole som jeg antakeligvis må betale 300kr for, vet du hvor mye jeg må betale i tollen da?

    • mirajakobsen said

      Hvis verdien på kjolen overstiger 200 NOK så må du betale 25% moms og et fortollingsgebyr på 80-110 kroner. Du betaler altså 25% av verdien til kjolen og frakten (ligger kjolen rett under 200 NOK og det er frakt i tillegg så betaler du ingenting). Hvis det er slik at kjolen din koster 300 kroner med frakt så må du altså betale 75 kroner i moms + fortollingsgebyret på 80-110 kroner. Håper det hjalp! :)

Legg igjen en kommentar

