inspiration of the day.

november 18, 2009

Jeg kan ikke la være å elske dette, ene og alene fordi Mary-Kate ser ut som en liten, kvinnelig versjon av Snusmumrikken fra Mummidalen. Og ingen er mer glad i Mummidalen enn jeg er.

I just can’t stop loving this, Mary-Kate looks like a female version of the Snork Maiden from Moominvalley. Source: tFS.

11 kommentar to “inspiration of the day.”

  1. AnnHelen said

    Det var faktisk skikkelig søtt! :)

  2. Miriam said

    Haha, bra sagt. Og enig.

  3. Fjortis said

    Snusmumriken! You made my day!

  4. Herlig sammneligning :)

  5. Mari said

    Snusmumrikken! Eg var så forelska i han då eg var liten.

  6. henrikke said

    Elsker MK, kun hun som kan gå slik..jeg ville sett ut som et sirkustelt i det der! :P

Legg igjen en kommentar

