thursday is sometimes referred to as friday eve in anticipation for the end of the work week on friday.

november 19, 2009

Litt skolearbeid.

Photoshoptimer igjen, det er lett at timer man egentlig skulle brukt i Photoshop brukes til noe helt annet og det er lett at timer man egentlig skulle brukt til noe helt annet blir brukt i Photoshop. Forhåpentligvis går det opp i opp til slutt.
Torsdag! Nesten helg og jeg skal drikke rødvin og spise kyllingsalat med en kjæreste og en venn, jeg skal samle krefter og energi til en helg jeg må bruke på alt skolearbeidet som har samlet seg opp de siste dagene; jeg gleder meg til juleferie.

Some schoolwork from yesterday. It’s finally Thursday and I intend to gather all the strength I can through sipping red wine and eating best chicken salad in the world with friends, cause this weekend is going to be long.. after all I have 19 pictures to shoot.

3 kommentar to “thursday is sometimes referred to as friday eve in anticipation for the end of the work week on friday.”

  1. Simen said

    kjenner meg igjen ja. har eksamen i morgen, og jeg burde egentlig øve (for å si det sånn, det har ikke gått opp i opp mellom pugging og facebook de siste ukene) og jeg gleder meg så ufattelig mye til klokka 12, da jeg kan legge ned pennen og juble over aldri mer å ha gym!

    håper du får en fin helg da, og ladet godt nok opp! skal gjøre det samme selv :)

  2. Elin said

    Kyllingsalat er godt så slenge jeg slipper vinen:P

  3. Monajenten said

    Jeg gleder meg veldigveldigVELDIG masse til juleferien jeg også. Men først er det alt for mange innleveringer og mappeuke. *puste med magen*

Legg igjen en kommentar

