the time for which a shutter remains open is determined by a timing mechanism.

november 21, 2009

Oi, jeg tok visst en pause fra bloggen i litt mer enn en dag. Sånt skjer innimellom, som når man har hendene fulle og havner på klassefest uten at man har planlagt det, er ute til klokken to og har fotografering i studio klokken ni neste morgen. Når man da kommer hjem igjen synker man ned i sofaen og blir der, i det store og det hele. Men nå, nå er det lørdag kveld og jeg sitter her og ser gjennom bildene tatt den siste uken mens det snakkes opp og ned og hit og dit om Twilight på tv (jeg er litt irritert, men kommer nok til å tusle til kinoen på et tidspunkt jeg også, om enn med litt bøyd hode i håp om at ingen jeg kjenner ser meg).

I kveld jobber jeg med frysing av bevegelse, og her er et prakteksempel på hva dårlig frysing av bevegelse er. Men så likte jeg det litt likevel så da kan det blogges, om ikke annet.

De eneste bildene jeg fant på kameraet mitt fra fredagen. Fra Spesial, hvor jeg, venn Tor-Finn og min aller kjæreste spiste kyllingsalat, drakk rødvin og snakket om alt vi hadde gått glipp av i hverandres liv den siste tiden. Sånt setter man pris på.

I had a small break, it was just too much to do and I ended up at a party I wasn’t planning to attend to in the middle of it all. Now I’m back though! Here’s a few pictures of what I’ve been up to the past days, I’ve met up with a friend and right now I’m working on freezing motion in photography (this is a crappy example though, I’m not freezing it at all, but I liked the picture and I guess it’s good enough for blogging).

2 kommentar to “the time for which a shutter remains open is determined by a timing mechanism.”

  1. Jeg likte også den dårlige frysingen av bevegelse:) Skikkelig fiin stemning..
    Hihi, jeg kommer til å leie New Moon på dvd og se den i skjul. (Og så kommer jeg til å mobbe meg selv etterpå. Men det er bedre å mobbe seg selv enn å bli mobbet av andre, eller hva?)

  2. Mari said

    Huff, eg såg New Moon i går, og det einaste som gjorde filmen tolererbar var at det var mykje fint å sjå på. Anbefalar ikkje å bruke 100 kr på å sjå den på kino, altså…

Legg igjen en kommentar

