yesterday is the day before today.

november 22, 2009

I går..

.. jobbet jeg med portretter tatt av Stine i studio. Og har bestemt meg for at studio er morsomt, at jeg vil mermermer og at det skal dukke opp en garasje utenfor huset som det står «Mira’s studio» på.

..syns jeg Dagbladet bommet kraftig. Legg merke til at forsiden dekkes av fem saker om skal vi danse-tullet og det langt nede i hjørnet er en annonse om barn med kreft. Jeg sier som Karl ville sagt: FAIL!

..begynte jeg å glede meg ordentlig til jul siden jeg fant dette bildet på kameraet og Karl har hengt opp min lysende juleengel på veggen.

Yesterday I worked on photos taken by me of Stine in the studio at school and I must say; I want a studio on my own. And yesterday the frontpage of Dagbladet looked like this, there’s no other words for it than; FAIL. And I also started really looking forward to Christmas as I found that picture of Stine on my camera as well as Karl just put up an Christmas angel on the wall.

11 kommentar to “yesterday is the day before today.”

  1. Juletrelys er fantastisk :D

  2. Mariann said

    Jeg gleder meg også til jul! Ikke lenge igjen nå.

    La også merke til alle artiklene om «Skal vi danse», i går, og det var ikke bare Dagbladet som bommet, for å si det slik.

  3. Monajenten said

    Så koselig det siste bildet var, juletre:-D

    Det er typisk sladreavisene, vi trenger ikke lese noe om det som virkelig betyr noe her i verden…:-s

  4. Tonje H said

    hehe, enig! Dagbladet har feilet hardt i helgen. Mye rare overskrifter som nesten ikke passer sammen med innholdet i artiklene..

  5. AnnHelen said

    Fantastiske fine bilder! :)

  6. supermarie said

    fine bilder! gleder meg sykt til jul jeg også

  7. Drea said

    Jeg eeelsker studio, men noe som irriterer meg er at jeg aldri har tid til å eksperimentere der. Det blir liksom den samme, hvite bakgrunnen hele tiden, for det er jo det alle kundene vil ha. Så snart må jeg ta meg tid til å prøve alt som prøves kan! :D

    • mirajakobsen said

      Anbefaler å prøve litt med mørkegrå bakgrunn! :) Må være gøy å ha kunder i alle fall, selv om jeg også syns det høres ganske så skummelt ut.

  8. auroracornelia said

    haha huff disse tabloidavisene…

  9. mydelig portrett :) og ganske så fin blogg o du :)

Legg igjen en kommentar

